Real_thomas, ik ben momenteel bezig met een solo-project en daar zitten ook andere dingen als signs in! en als je dit bericht leest:
Quote (wollykonijn)
Oke, we weten nu zo een beetje wat er in gaat komen hier een lijstje, we zijn van plan het european pack in verschillende pack's uit te brengen! Elke pack van het european pack heeft 5 dingen! (proberen we tenminste voor te zorgen)... Ik zal alvast het lijstje tonen wat er in komt (niet alles lukt ben ik bang!) Dieren 1.eekhoorn 2.konijn 3.vogelhuisje met roodborstje 4.grijze duif 5.egel
Objecten 1.bijenkorf 2.edelhert skelet 3.uitkijkhol 4.zitblok 5.mouflon beeld (als het lukt miss. een vecht beeld!)
zie je dan we ook erg bezig zijn met andere dingen! ik probeer je niet af te kraken of zo, maar we zijn dus al meer aan het maken als alleen signs! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Nee hoor die prgamas moet je er gewoon op zetten het licht niet aan je pc tenzij hij helemaal vol staat maar anders niet dan moet je het zelf oplossen En we zijn beginnende designers Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Real_thomas, Heb ik ook ik denk dat jij geen icoon bij het bestand hebt, je moet hem kopieren maar iets zegt me dat dat ook niet werkt P.s ik ga hem leren modelleren en heb al wat modellen gemaakt maar ik ben nu bezig met die uv mapping zodat de skin er op kan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Woensdag, 01 Aug 2012, 13:06
@ hananas59, Ik heb het ff uitgeprobeerd ff snel ik denk dat ik er een keer langer de tijd voor ga nemen en dat het dan lukt want ik heb ook wat dingen niet gedaan denk ik! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 01 Aug 2012, 20:19 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ wollykonijn, Wat heb je al gemaakt dan of kan je al maken... En iets importeren van een designer en daarna iets erbij doen enzo noem ik niet echt designen
@ timo13, Nee, ik maak zelf gewoon modellen een konijn niet heel goed gelukt maar wat wil je voor de eerste paar keer En een muur en nog een ander ding,xD Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam