Nou het is mogelijk ik denk dat het wel lukt en miss. denken jullie van het team dat jullie ook moeten modelleren maar dat hoeft niet ik doe dat De codering probeer ik ook objecten maken lukt me eigenlijk wel een beetje Ik heb bijv. even om te kijken of het werkt een dier genomen van NS ik heb er geprobeerd een beeld van te maken hij komt in game zonder vorm de oplossing weet ik al de namen zijn verkeerd maar het lukt wel Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
heeft iemand nog wat skinwerk voor mij, ik probeer mijn bord al ingame te brengen maar dat lukt niet! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, Ik kan je miss. helpen met je bord in game krijgen! Komt hij niet in game of komt hij in game zonder model of zonder skin?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
wollykonijn, ik krijg hem meestal zonder model, maar soms ook gewoon zonder skin!
maar ik zou graag weten hoe je een reskin van een bord kan maken, dan kon ik al heel erg aan de slag! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, Ik weet dan al wat het probleem is!: Je hebt wss. in nifeskope de namen verkeerd dus dit moet je doen: Je maakt een vaste map waar je de bestanden in zet je verandert de naam codename naar de naam van je sign alle bestanden Je opent paint net zet de skin er op en slaat hem op met de zelfde bestand naam opent nifskope zet de skin er op slaat hem op en dan vervang je al deze bestanden met de zelfde naam, en dan doe je alles wat je daar achter nog moet doen,xD Als dit niet lukt wil ik jouw sign ff controleren Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
bedankt, ik heb al een reskin van het EW bonussign gemaakt! binnenkort heb ik het welkomsbord ingame
(voor de niet leden van het signteam, misschien word hij nog wel geupdate!)
EDIT: sign ingame: model: JH (public domain) Skin: Carnotaurus bedankt voor degene die me tips voor het bord hebben gegeven en wollykonijn voor de laatste uitleg die ik nodig had te designen!
ps: dit is niet de final skin, die komt nog dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, Ik dacht het al dat het aan de namen lag, P.s zou jij willen leren te modelleren?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam