@ hananas59, Ik kan wel hulp geven ik zal ijken of ik een filmpje kan maken maar kun jij exporteren? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ hananas59, Nee maar het is niet moeilijk ik zal je wel een PB verzenden met hoe het moet Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
hier heb ik voor ons pack de skins van mijn zeehonden sign's algemene info kenmerken van de zeehond een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Ziet er goed uit, ik ben ook benieuwd naar de anderen signs! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
nou het mouflon sign hebben jullie al gezien dus er komt nog een sign van het wilde konijn en de wisent een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Oke, we weten nu zo een beetje wat er in gaat komen hier een lijstje, we zijn van plan het european pack in verschillende pack's uit te brengen! Elke pack van het european pack heeft 5 dingen! (proberen we tenminste voor te zorgen)... Ik zal alvast het lijstje tonen wat er in komt (niet alles lukt ben ik bang!) Dieren 1.eekhoorn 2.konijn 3.vogelhuisje met roodborstje 4.grijze duif 5.egel
Objecten 1.bijenkorf 2.edelhert skelet 3.uitkijkhol 4.zitblok 5.mouflon beeld (als het lukt miss. een vecht beeld!)
foliage 1.notenboom 2.tropsiche rots 3. 4. 5. Zoals jullie kunnen zien hebben we nog niet alles van het pack compleet dus daar zorgen we nog voor dit zijn we nog aan het bedenken Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
even tussen haakjes, kunnen we echt al dieren maken, sorry maar zo ver ben ik nog langer niet!
en moet mijn welkomsbord er ook in? en ik zal misschien nog een mooie skin maken, als jullie laten weten waarvoor!
edit: probeerde hem af te maken, maar als ik de paarse bloem heb bij nifskope, staat daar eerst de hele reeks die je moet volgen in mijn bestanden om hem te vinden en dan pas (in dit geval) europa.dds, hoe kun je ervoor zorgen dat er alleen maar europa.dds staat en de skin wel werkt? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!