ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ boerroel545, Zoals Steeling13 hierboven al zegt, je moet het gewoon even dat bestand kopiëren naar je Bureaublad, dan open je het. Dan druk je ctrl + H, dat betekent namelijk 'vervangen'. Dan typ je dus in '<CODENAME>' als je dat bestand aan het gebruiken bent. Als je bijvoorbeeld de de xml gebruikt van, ik zeg maar wat, de palen van SP2. Dan typ je in <*De codenaam van die paal van sp2*>, zonder die * natuurlijk. Want elk bestand heeft een eigen codenaam. Dat is de naam die telkens wordt gebruikt in de bestanden. Dus codename.dds, en codename.nif etc. En dan voer je in de tweede regel, dus die regel waar staat Replace With/Vervangen met. Daar typ je jouw codenaam in, dus die je steeds voor je download hebt gebruikt.
@ steeling13, bedankt voor je hulp ben al stukken verder
@ NielsGuchelaar, ook jij bedankt voor je hulp
hier alweer een nieuw probleem ik heb het af alleen ik kan het niet vinden in de game dus ik denk dat er iets fout is gegaan bij stap 19 dus zou iemand die nog kunnen uitleggen??
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ boerroel545,
Ik het zelf op een iets wat apartere manier, maar het werkt xD
Ik weet niet hoe jij het gemaakt hebt, maar ik heb de gewoonte om de files in winrar te kopiëren naar een map in mijn documenten...
Indien je dit niet gedaan hebt, kan je deze stap volgens mij overslaan
Wanneer je dit wel gedaan hebt, ga je naar de winrar, van de oorspronkelijke download. En verwijder je alles behalve de map entities, ui, of long map... Vervolgens kopieer je al je bestanden in je map in je documenten en plak je die in winrar... dan ben je klaar...
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 10:09 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ NielsGuchelaar, Als ik de "sign"download kan ik hem niet openen in een goed ZT2 bestand! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 11:11 | Bericht # 37
Curator
@ rymafra,
Je opent de zt2 file in winrar toch net zoals je al met iedere andere zt2 file hebt gedaan. Wat bedoel je met goed zt2 bestand? snap je vraag niet echt...
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 11:49 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ krieke668, Nou als ik op download klik, kreeg ik normaal de melding: 'wilt u het bestand openen of opslaan'
Dat ging altijd goed... Maar nu gaat ie hem gelijk downloaden en dan zegt ie: 'kan bestand niet openen, zoek een progamma via internet of kies er een uit je lijst' WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 12:29 | Bericht # 39
Curator
@ rymafra,
Je gebruikt explorer neem ik aan van de melding. Ik zou chrome gebruiken, heb het net met explorer net even gedaan en bij mij doet ie zelf niets als ik op download klik.
Bij het downloaden via chrome moet je nergens meer op klikken na het klikken op 'download' hij slaat automatisch op, ga naar je verkenner en het bestand staat onder je downloads...