Ik heb 2 lijnen in het rood gezet, geen paniek, het klopt perfect xD
Je ziet dat de in die rode lijnen een pad beschreven wordt naar het bestand. Wanneer het pad verschillend is van het pad in je documenten, of dan naam van het bestand of map klopt niet, zal je download niet werken. Jij bent gewoon de map CODENAAM vergeten te veranderen naar capybara. waardoor vervolgens de .xml niet werkt, je krijgt daarom ook een wit icoon...
Als de naam van die map verandert is zou het moeten werken...
Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:37
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:40 | Bericht # 45
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ok, ik heb de CODENAME.ddf op mijn bureaublad staan... hoe open ik het in paint.net? Volgensmij is het niet goed... want het icoontje van het bestand op bureaublad ziet er zo uit:
Wit blaadje met PC-scherm erop... op het schermpje 3 tekentjes, 1 groen 1 blauw 1 rood...
Klopt dit? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:43 | Bericht # 46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ rymafra, volgens mij heb je dingen achter "." aan gepast, normaal is het ".dds". dat het bestand dan zo'n raar icoontje krijgt is normaal aangezien je pc het niet kent.
Je opent het in paint.net door 'open met' of door in paint.net het bestand te laden
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:54 | Bericht # 48
Curator
@ boerroel545,
heb net nog iets gevonden. De nif herkent je skin momenteel nog niet.
Open de nif van je bord: bij 'block' 3 staat er CODENAME.nif Je moet hier niet het woord wijzigen maar doe dubbelklik op het paarse bloemetje ervoor, zoek dan je capybara.dds bestand en doe 'ok' (of iets dat op die knop lijkt), je model zal skin krijgen (indien niet heb je iets verkeerd gedaan). En sla vervolgens je bestand gewoon op...
Added (01 Dec 2012, 16:54) --------------------------------------------- @ rymafra, je verwijdert CODENAME.dds en vervangt het door de jouwe
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 18:08 | Bericht # 50
Curator
@ rymafra, ah, je werkt echt in winrar,sorry, dacht dat je in een map werkte. Ik had Roel al gezegd enkele pg's eerder dat het handig is om alles te kopieeren naar een map in je documenten, dan zie je de structuur in de mappen. Als je het bestand in winrar zelf deleet, gaat het ook, maar denk niet dat het nieuw bestand dan op de juiste plaats komt...
Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 01 Dec 2012, 18:13