Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina
 

Designen, hoe werkt het?
boerroel545
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 16:24 | Bericht # 41   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 276
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ik heb hem overnieuw gemaakt alleen ik kan hem niet zien in de game als je hem plaatst dus wat is het probleem hiervan

gr. roel :)


Berichtik heb hem overnieuw gemaakt alleen ik kan hem niet zien in de game als je hem plaatst dus wat is het probleem hiervan

gr. roel :)

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 16:24
krieke668
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:04 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 499
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ boerroel545, kan je het bestand even doorsturen, dan kijk ik er wel even naar

@ Rymafra, dat zijn gewoon de mappen met je documenten (dat icoontje noemt windows verkenner) xD

^_^
Bericht@ boerroel545, kan je het bestand even doorsturen, dan kijk ik er wel even naar

@ Rymafra, dat zijn gewoon de mappen met je documenten (dat icoontje noemt windows verkenner) xD

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:04
rymafra
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:23 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 79
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

@ krieke668, O...

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Bericht@ krieke668, O...

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:23
krieke668
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:36 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 499
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ boerroel545, de verklaring:

Quote (.xml)

<BFTypedBinder binderType="capybara">
<types>
<entity>
<scenery>
<Statue>
<capybara />
</Statue>
</scenery>
</entity>
</types>
<instance>
<BFGEntity entityVersion="1">
<pyhsObjParenting />
</BFGEntity>
</instance>
<shared>
<UIToggleButton template="adopt">
<UIAspect>
<default image="entities\objects\scenery\capybara\capybara_icon.dds" />
</UIAspect>
<UIHelpInfo name="" short="" long="" help="" ids="entityname:capybara" />
<on>
<event msg="ZT_SETPLACEMENTOBJECT" data="BFString" string="capybara" />
</on>
</UIToggleButton>
<ZTPlacementData terrainFlatten="true" dockArrowStyle="standard" dockArrowSize="0.75" icon3Doffset="-0.04502 0 0" />
<BFAIEntityDataShared s_Theme="default" s_uisort="e" s_Zoopedia="zoopedia:zoopedia_capybara:entry" />
</shared>
<binder>
<BFNamedBinder binderName="mainObj">
<instance>
<BFPhysObj>
<BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/scenery/capybara/capybara.nif" switch="0 15 25 35" />
<BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" />
</BFPhysObj>
</instance>
</BFNamedBinder>
<BFBinder>
<instance>
<ZTEconomyComponent cost="500">
<ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="construction" />
<ZTTransaction name="destroy" cost="1000" costType="%parent" type="credit" category="recycling" />
</ZTEconomyComponent>
</instance>
</BFBinder>
</binder>
</BFTypedBinder>





Ik heb 2 lijnen in het rood gezet, geen paniek, het klopt perfect xD

Je ziet dat de in die rode lijnen een pad beschreven wordt naar het bestand. Wanneer het pad verschillend is van het pad in je documenten, of dan naam van het bestand of map klopt niet, zal je download niet werken.
Jij bent gewoon de map CODENAAM vergeten te veranderen naar capybara. waardoor vervolgens de .xml niet werkt, je krijgt daarom ook een wit icoon...

Als de naam van die map verandert is zou het moeten werken...

^_^


Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:37
Bericht@ boerroel545, de verklaring:

Quote (.xml)

<BFTypedBinder binderType="capybara">
<types>
<entity>
<scenery>
<Statue>
<capybara />
</Statue>
</scenery>
</entity>
</types>
<instance>
<BFGEntity entityVersion="1">
<pyhsObjParenting />
</BFGEntity>
</instance>
<shared>
<UIToggleButton template="adopt">
<UIAspect>
<default image="entities\objects\scenery\capybara\capybara_icon.dds" />
</UIAspect>
<UIHelpInfo name="" short="" long="" help="" ids="entityname:capybara" />
<on>
<event msg="ZT_SETPLACEMENTOBJECT" data="BFString" string="capybara" />
</on>
</UIToggleButton>
<ZTPlacementData terrainFlatten="true" dockArrowStyle="standard" dockArrowSize="0.75" icon3Doffset="-0.04502 0 0" />
<BFAIEntityDataShared s_Theme="default" s_uisort="e" s_Zoopedia="zoopedia:zoopedia_capybara:entry" />
</shared>
<binder>
<BFNamedBinder binderName="mainObj">
<instance>
<BFPhysObj>
<BFSimpleLODComponent isBFR="true" modelfile="entities/objects/scenery/capybara/capybara.nif" switch="0 15 25 35" />
<BFGroundFitComponent heightOffset="0.0" />
</BFPhysObj>
</instance>
</BFNamedBinder>
<BFBinder>
<instance>
<ZTEconomyComponent cost="500">
<ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="construction" />
<ZTTransaction name="destroy" cost="1000" costType="%parent" type="credit" category="recycling" />
</ZTEconomyComponent>
</instance>
</BFBinder>
</binder>
</BFTypedBinder>





Ik heb 2 lijnen in het rood gezet, geen paniek, het klopt perfect xD

Je ziet dat de in die rode lijnen een pad beschreven wordt naar het bestand. Wanneer het pad verschillend is van het pad in je documenten, of dan naam van het bestand of map klopt niet, zal je download niet werken.
Jij bent gewoon de map CODENAAM vergeten te veranderen naar capybara. waardoor vervolgens de .xml niet werkt, je krijgt daarom ook een wit icoon...

Als de naam van die map verandert is zou het moeten werken...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:36
rymafra
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:40 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 79
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ok, ik heb de CODENAME.ddf op mijn bureaublad staan... hoe open ik het in paint.net?
Volgensmij is het niet goed... want het icoontje van het bestand op bureaublad ziet er zo uit:

Wit blaadje met PC-scherm erop... op het schermpje 3 tekentjes, 1 groen 1 blauw 1 rood...

Klopt dit?


WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtOk, ik heb de CODENAME.ddf op mijn bureaublad staan... hoe open ik het in paint.net?
Volgensmij is het niet goed... want het icoontje van het bestand op bureaublad ziet er zo uit:

Wit blaadje met PC-scherm erop... op het schermpje 3 tekentjes, 1 groen 1 blauw 1 rood...

Klopt dit?

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:40
krieke668
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:43 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 499
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ rymafra, volgens mij heb je dingen achter "." aan gepast, normaal is het ".dds". dat het bestand dan zo'n raar icoontje krijgt is normaal aangezien je pc het niet kent.

Je opent het in paint.net door 'open met' of door in paint.net het bestand te laden

^_^
Bericht@ rymafra, volgens mij heb je dingen achter "." aan gepast, normaal is het ".dds". dat het bestand dan zo'n raar icoontje krijgt is normaal aangezien je pc het niet kent.

Je opent het in paint.net door 'open met' of door in paint.net het bestand te laden

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:43
rymafra
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:52 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 79
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ok, ik ben bij stap 8... hoe doe ik dit?

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtOk, ik ben bij stap 8... hoe doe ik dit?

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:52
krieke668
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:54 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 499
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ boerroel545,

heb net nog iets gevonden. De nif herkent je skin momenteel nog niet.

Open de nif van je bord: bij 'block' 3 staat er CODENAME.nif Je moet hier niet het woord wijzigen maar doe dubbelklik op het paarse bloemetje ervoor, zoek dan je capybara.dds bestand en doe 'ok' (of iets dat op die knop lijkt), je model zal skin krijgen (indien niet heb je iets verkeerd gedaan). En sla vervolgens je bestand gewoon op...

Added (01 Dec 2012, 16:54)
---------------------------------------------
@ rymafra, je verwijdert CODENAME.dds en vervangt het door de jouwe

Bericht@ boerroel545,

heb net nog iets gevonden. De nif herkent je skin momenteel nog niet.

Open de nif van je bord: bij 'block' 3 staat er CODENAME.nif Je moet hier niet het woord wijzigen maar doe dubbelklik op het paarse bloemetje ervoor, zoek dan je capybara.dds bestand en doe 'ok' (of iets dat op die knop lijkt), je model zal skin krijgen (indien niet heb je iets verkeerd gedaan). En sla vervolgens je bestand gewoon op...

Added (01 Dec 2012, 16:54)
---------------------------------------------
@ rymafra, je verwijdert CODENAME.dds en vervangt het door de jouwe


Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:54
rymafra
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 17:57 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 79
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Moet ik het verwijderen in Winrar of buiten winrar?

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtMoet ik het verwijderen in Winrar of buiten winrar?

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 17:57
krieke668
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 18:08 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 499
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ rymafra, ah, je werkt echt in winrar,sorry, dacht dat je in een map werkte. Ik had Roel al gezegd enkele pg's eerder dat het handig is om alles te kopieeren naar een map in je documenten, dan zie je de structuur in de mappen. Als je het bestand in winrar zelf deleet, gaat het ook, maar denk niet dat het nieuw bestand dan op de juiste plaats komt...

Bericht veranderd door: krieke668 - Zaterdag, 01 Dec 2012, 18:13
Bericht@ rymafra, ah, je werkt echt in winrar,sorry, dacht dat je in een map werkte. Ik had Roel al gezegd enkele pg's eerder dat het handig is om alles te kopieeren naar een map in je documenten, dan zie je de structuur in de mappen. Als je het bestand in winrar zelf deleet, gaat het ook, maar denk niet dat het nieuw bestand dan op de juiste plaats komt...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 01 Dec 2012 om 18:08
Search:


Hosted by uCoz