Dit is een simpel probleem. Het probleem zit hem in de .nif van je download. Er zitten meerdere 'lagen' van modellen. En 1 van die lagen is zoals je ziet corrupt. Als je me de download even mailt, dan fix ik het wel even.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
ik zal het doen maar deze download was eigenlijk alleen om te kijken of ik het wel kon en hoe ik het eigenlijk moest doen dus eigenlijk wil leren van mijn fouten
Added (01 Dec 2012, 20:24) --------------------------------------------- hier komt mijn 2e werkje een zonneralsign V2 er zijn geen fouten meer behalfe dat er geen naam staat als je het aan klikt op de catalogus hier zijn de foto`s
@ steeling13, als ik jouw was zou ik aan het skin werk meer tijd besteden probeer iets met pp (powrpoint) gewoon alles uit proberen dan leer je er mee werken dan kom je ook al vooruit want denk dat je nu paint gebruikt of niet? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ steeling13, tenzij je een ander dier wilt, maar het is niet zo zeer erg ofzo owja je moet de dds. vervangen met de juiste skin dus niet de naam vervangen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
nee kweed ik heb de derde versie al klaar ik ga hem zo showen
Added (02 Dec 2012, 20:21) --------------------------------------------- oke hier is mijn V3 van mijn zonneralsign dit is de resultaat zo blijft hij ook
dit zijn ze er zijn nog eenige problemen zoals geen naam op decatalogus en geen goede plaatje er van dat is het enige meer niet hij komt op deze site uit tussen nu en volgend jaar :P