Christoffs Designs
NielsG
Datum: Maandag, 21 Jan 2013, 19:15 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Bedankt voor de release!
Bericht Bedankt voor de release! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 21 Jan 2013 om 19:15
timo13
Datum: Maandag, 21 Jan 2013, 19:35 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Zijn de sp's van Sophie public domein? Wist ik niet of heb je toestemming? iig leuke skin en kan handig zijn in zoo's
Bericht Zijn de sp's van Sophie public domein? Wist ik niet of heb je toestemming? iig leuke skin en kan handig zijn in zoo's Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 21 Jan 2013 om 19:35
krieke668
Datum: Maandag, 21 Jan 2013, 20:56 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
Quote (timo13 )
Zijn de sp's van Sophie public domein?
spI, II en die palen zijn PD, onlangs heeft ze nog nog bij een hoop andere downloads vermeld wat wel en niet PD op ZD https://sites.google.com/site....pack-ii
Bericht Quote (timo13 )
Zijn de sp's van Sophie public domein?
spI, II en die palen zijn PD, onlangs heeft ze nog nog bij een hoop andere downloads vermeld wat wel en niet PD op ZD https://sites.google.com/site....pack-ii Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 21 Jan 2013 om 20:56
arneb
Datum: Vrijdag, 01 Feb 2013, 13:49 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ krieke668 , komen die deuren nog uit of niet want ze zijn echt super! Je bent niet alleen goed in schowrooms maar ook in downloads!
Bericht @ krieke668 , komen die deuren nog uit of niet want ze zijn echt super! Je bent niet alleen goed in schowrooms maar ook in downloads!Bericht getypt door - arneb Toegevoegd op 01 Feb 2013 om 13:49
krieke668
Datum: Vrijdag, 01 Feb 2013, 15:12 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Curator
@ arneb , ik wacht eigenlijk nog op de icoontjes tut van ray die ik 'bestelt' heb en dan zijn ze klaar, maar de release gaat waarschijnlijk samen met een update in mijn showroom, dat hangt er een beetje vanaf hoelang het duurt voor alleer die update af is..., maar als het te lang duurt, release ik ze gewoon zonder update...
Bericht @ arneb , ik wacht eigenlijk nog op de icoontjes tut van ray die ik 'bestelt' heb en dan zijn ze klaar, maar de release gaat waarschijnlijk samen met een update in mijn showroom, dat hangt er een beetje vanaf hoelang het duurt voor alleer die update af is..., maar als het te lang duurt, release ik ze gewoon zonder update...Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 01 Feb 2013 om 15:12
jeffrey
Datum: Vrijdag, 01 Feb 2013, 15:17 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Weetje ik zie nu pas dat je ook een showroom voor downloads hebt, en weetje ik baal ervan dat ik dit niet eerder gezien heb want je downloads zijn super!
Always look on the bright side of life!
Bericht Weetje ik zie nu pas dat je ook een showroom voor downloads hebt, en weetje ik baal ervan dat ik dit niet eerder gezien heb want je downloads zijn super! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 01 Feb 2013 om 15:17
arneb
Datum: Vrijdag, 01 Feb 2013, 15:25 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
@ krieke668 , ahn ok ik kijk al ernaar uit!
Bericht @ krieke668 , ahn ok ik kijk al ernaar uit!Bericht getypt door - arneb Toegevoegd op 01 Feb 2013 om 15:25
krieke668
Datum: Vrijdag, 01 Maa 2013, 17:32 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Curator
Ben weer aan iets bezig xD: "getinte ramen" links is zoals een raam normaal is, je plaatst dan een donkere laag voor het raam en het is donker xD, momenteel ben ik de de 'platen' goed aan het positioneren, zodat ze makkelijker zijn om te gebruiken...
Bericht Ben weer aan iets bezig xD: "getinte ramen" links is zoals een raam normaal is, je plaatst dan een donkere laag voor het raam en het is donker xD, momenteel ben ik de de 'platen' goed aan het positioneren, zodat ze makkelijker zijn om te gebruiken... Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 01 Maa 2013 om 17:32
OrcaFreak
Datum: Vrijdag, 01 Maa 2013, 17:52 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 9
Kassa Medewerker
Wow, ziet er fantastisch uit. Dit noem ik pas een nuttige download en het is er een die ik zeker zou gebruiken. Komt hij in verschillende hoogtes? Groetjes
Bericht Wow, ziet er fantastisch uit. Dit noem ik pas een nuttige download en het is er een die ik zeker zou gebruiken. Komt hij in verschillende hoogtes? Groetjes Bericht getypt door - OrcaFreak Toegevoegd op 01 Maa 2013 om 17:52
NielsG
Datum: Vrijdag, 01 Maa 2013, 19:42 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Dat is echt vet, hij ziet er erg handig uit iig.
Bericht Dat is echt vet, hij ziet er erg handig uit iig. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 01 Maa 2013 om 19:42