ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ jeffrey, je doet er me eigenlijk aan denken dat ik die een beetje vergeten was xD. Ik moet nog wat prutsen met icoontjes eerst en aan de lang file + zoopedia, maar ze komen zeker (binnenkort) uit...
Enkel met die ramen zit ik nogal te knoeien en weet niet of ik dat op de manier zoals ik er nu mee bezig ben ooit ga kunnen fixen (het veranderen van intensiteit afhankelik vd plaats waar je staat, en dat komt doordat ze net voor of achter het originele glas staan, maar krijg het er niet over...)
@ Remeo,
Quote (Remeo)
Betekend dat er 257 andere files van jou zijn?! Ik heb wel al het 1 en ander van je gezien (als je het showed) maar ik heb ze nog niet kunnen vinden qua download.
Die nummers zijn het aantal downloads op het ZTSF, ik geloof dat ik er 4 of 5 heb (hangt er vanaf of zoo's ook een nummer krijgen)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Ah OK ik snap het, het is de benummering van ZTSF. Wel jammer dat je niet al 257 downloads over het internet hebt zwalken! (hopelijk komt dat nog ^_^)
Added (14 Apr 2013, 19:36) --------------------------------------------- Krieke ik heb nog een vraag. Die dak elementen van je zijn echt toppie. Nu is het zo dat ik veel daken maak die schuin zijn (dus geen platte daken). Vooralsnog zijn die dak elementen alleen te gebruiken op platte daken. Zijn ze ook te coderen/programmeren (of hoe dat ook heet) zodat je ze op schuine daken kan plaatsen? Ik heb bv een mooi puntdak waar ik graag die haan op had gezet. Dat gaat nu niet. (Met een onzichtbaar verhoogd pad gaat het ook niet, want die maakt ook de rest van mijn puntdak onzichtbaar)
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Woensdag, 29 Mei 2013, 20:50 | Bericht # 43
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
oh lees je vraag nu pas sorry... maar goed punt; dat moet ik eens testen, normaal zou terrainFlatten="false" het wel moeten doen...
maargoed; ik ben nu bezig een hack die ervoor zorgt dat je je waterscale kleiner kan maken (even klein als die van de grond):
zoals je ziet is het niet echt "smooth", maar ik denk niet dat ik daar echt veel aan ga kunnen veranderen... verder ben ik ook bezig met een hack die ervoor zorgt dat de snelheid van het maken van een heuvel/put vermindert, dus je kan is nauwkeuriger heuvels en putten maken. zal ze waarschijnlijk in 1 bestand uitbrengen...
Datum: Donderdag, 30 Mei 2013, 15:33 | Bericht # 44
Kassa Medewerker
@ krieke668, OK dan, dat zou ik dan zelf ook moeten kunnen veranderen. (geeft niet dat je laat reageert. Het is geen verplichting om te reageren, dus maak je niet druk ;-) Krieke ik moet zeggen dat ik het water wel een natuurlijk tintje vind hebben. Ik heb nog nooit een beekje/riviertje oid gezien die smooth is! Ik vind het wel wat hebben! Die hack waar je mee bezig bent zou wel een verrijking zijn, want het valt (voor mij) soms niet mee om een kuil/heuvel te maken waar ik meteen tevreden over ben! Ik hoop spoedig weer een design van je te mogen vinden in de dowload sectie. Ik wens je verder een fijne dag.
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Datum: Donderdag, 30 Mei 2013, 23:18 | Bericht # 46
Kassa Medewerker
@ krieke668, Whaha Krieke dat was cynisch bedoeld. Ik ben al blij dat ik zo nu en dan een download in de juiste map krijg Ik moet het juist hebben van mensen zoals jij en al die andere designers, die wel handig en creatief genoeg zijn om dingen te kunnen maken met een pc. Ik heb het al eens eerder gezegt: respect hoor voor wat jullie allemaal kunnen. Wacht met spanning af op je V2 versie!! Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!