boerroel545 design
boerroel545
Datum: Vrijdag, 04 Jan 2013, 17:44 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9
Curator
@ legoman12324 , het is me gelukt te verkleinen alleen als ik hem plaats dan blijf ik er maar een zien als ik er meerdere plaats en ik krijg er steeds zo'n mondje met snorharen ervoor zoals dit gr. roel Added (04 Jan 2013, 16:44) --------------------------------------------- het is opgelost en alle dieren zijn af en op ware grote van het originele zt2 bestanden hij zal binnekort hier op het ztsf te downloaden zijn gr. roel ps. ik heb van alle dieren toestemming om ze als standbeelden te maken en realese
Bericht veranderd door: boerroel545 - Vrijdag, 04 Jan 2013, 17:44
Bericht @ legoman12324 , het is me gelukt te verkleinen alleen als ik hem plaats dan blijf ik er maar een zien als ik er meerdere plaats en ik krijg er steeds zo'n mondje met snorharen ervoor zoals dit gr. roel Added (04 Jan 2013, 16:44) --------------------------------------------- het is opgelost en alle dieren zijn af en op ware grote van het originele zt2 bestanden hij zal binnekort hier op het ztsf te downloaden zijn gr. roel ps. ik heb van alle dieren toestemming om ze als standbeelden te maken en realeseBericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 04 Jan 2013 om 17:44
legoman12324
Datum: Vrijdag, 04 Jan 2013, 18:02 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ boerroel545 , ziet er leuk uit maar voor somige dieren zou het mooier zijn als het mannetjes waren want die zijn kwa zoogdieren veel mooier dan vrouwtjes
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht @ boerroel545 , ziet er leuk uit maar voor somige dieren zou het mooier zijn als het mannetjes waren want die zijn kwa zoogdieren veel mooier dan vrouwtjesBericht getypt door - legoman12324 Toegevoegd op 04 Jan 2013 om 18:02
Cheeta7
Datum: Vrijdag, 04 Jan 2013, 18:23 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Leuk begin Roel! Ik vind het er allemaal goed uitzien . Misschien kan de olifant mannelijk zijn want dan lijkt die imposanter. Verder nog veel succes! Groetjes Bart
Bericht Leuk begin Roel! Ik vind het er allemaal goed uitzien . Misschien kan de olifant mannelijk zijn want dan lijkt die imposanter. Verder nog veel succes! Groetjes Bart Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 04 Jan 2013 om 18:23
boerroel545
Datum: Vrijdag, 04 Jan 2013, 18:43 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ Cheeta7 , @ legoman12324 , haha bedankt voor jullie reactie. waarom haha?? nou jullie lopen al een pack voor want jullie lopen al een pack voor want in statue_asia pack 2 komen bij sommige het andere geslacht en jongen erin @ iedereen , waarom zou je dit pack downloaden: nou je hebt realistische standbeelden maar nog iets. ik hoor de laatste tijd veel mensen klagen over dat dieren en verzorgers veel klaagde met dit heb je 2 in een opgelost i.p.v. dat je het gewone dier plaats kun je nu ook dit dier plaatsen [behalve bij ztao natuurlijk] gr. roel
Bericht @ Cheeta7 , @ legoman12324 , haha bedankt voor jullie reactie. waarom haha?? nou jullie lopen al een pack voor want jullie lopen al een pack voor want in statue_asia pack 2 komen bij sommige het andere geslacht en jongen erin @ iedereen , waarom zou je dit pack downloaden: nou je hebt realistische standbeelden maar nog iets. ik hoor de laatste tijd veel mensen klagen over dat dieren en verzorgers veel klaagde met dit heb je 2 in een opgelost i.p.v. dat je het gewone dier plaats kun je nu ook dit dier plaatsen [behalve bij ztao natuurlijk] gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 04 Jan 2013 om 18:43
ZooZa
Datum: Vrijdag, 04 Jan 2013, 19:42 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
Zeer mooi Maar als je hem wil, moet je dan ook het normale dier ervan hebben? Ga zo door groetjes van mij
Bericht Zeer mooi Maar als je hem wil, moet je dan ook het normale dier ervan hebben? Ga zo door groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 04 Jan 2013 om 19:42
boerroel545
Datum: Vrijdag, 04 Jan 2013, 20:12 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ ZooZa , ik heb er maar een antwoord voor: nee
Bericht @ ZooZa , ik heb er maar een antwoord voor: nee Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 04 Jan 2013 om 20:12
ZooZa
Datum: Zaterdag, 05 Jan 2013, 10:08 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
nog een vraagje, is die tijger, de siberische of de sumatraanse tijger??? en is de maleise tapir, is dat die van dutch designs of van aurora designs??? ga zo door , ik kijk uit naar deel 2 groetjes van mij
Bericht nog een vraagje, is die tijger, de siberische of de sumatraanse tijger??? en is de maleise tapir, is dat die van dutch designs of van aurora designs??? ga zo door , ik kijk uit naar deel 2 groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 05 Jan 2013 om 10:08
boerroel545
Datum: Zaterdag, 05 Jan 2013, 11:19 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ ZooZa , de tijger is de bengaalse en de maleise tapir komt van AD gr. roel
Bericht @ ZooZa , de tijger is de bengaalse en de maleise tapir komt van AD gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 05 Jan 2013 om 11:19
ZooZa
Datum: Zaterdag, 05 Jan 2013, 15:36 | Bericht # 29
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
okey bedankt ik zag hem staan bij uploaden dus ik ga hem downloaden groetjes van mij, en miss moet je hier ook de link bijzetten nog succes
Bericht okey bedankt ik zag hem staan bij uploaden dus ik ga hem downloaden groetjes van mij, en miss moet je hier ook de link bijzetten nog succes Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 05 Jan 2013 om 15:36
boerroel545
Datum: Zaterdag, 05 Jan 2013, 20:18 | Bericht # 30
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Curator
@ ZooZa , ojah ik heb hem gereleasd dus ik heb hem in het releas topic gezet nog bedankt voor de tip gr. roel
Bericht @ ZooZa , ojah ik heb hem gereleasd dus ik heb hem in het releas topic gezet nog bedankt voor de tip gr. roel Bericht getypt door - boerroel545 Toegevoegd op 05 Jan 2013 om 20:18