in verhouding met bijv de tijger vind ik het dier te klein nu weet ik dat je opjecten en dieren kan vergroten via de scale te verhogen als ik hem vergroot komt hij zowat half onder de gront dus please HELP !!!!! een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
volgens mij moet je hem dan in Nifskope verder naar boven zetten (Vraag me er verder aub niet naar, want ik heb er ook geen verstand van ) Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324,
Om het dier/object hoger te zetten werkt nifskope met "coordinaten"
boven of onder scale staat "position" (of zoiets), daar bij zie je x, y, z coordinaten, deze bepalen de plaats op de rode en groen en blauwe as, ik geloof dat jij de waarde van x moeten verhogen, maar je moet wat proberen, als het niet de juiste as is...
btw, als je eens rondkijkt in andere topics staat daar ook het antwoord, heb dit al eerder uitgelegd tegen jouw
Bericht veranderd door: krieke668 - Maandag, 31 Dec 2012, 14:59
Je moet niet met nifskope het dier vergroten, dat is hartstikke onhandig :P Ga naar de 'CODENAME'.xml en zoek naar scale= (Misschien moet je hetzelfde doen in de Adult_M en Adult_F .xml, dat ligt eraan hoe de luipaard is gecodeerd.) Je kan de grootte van het dier veranderen door het nummer achter scale groter of kleiner te maken.
@ thomvonder, dank voor de hulp want het is gelukt maar geld het allgemene xml ook voor de jongen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER