ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Hallo allemaal,
Ik maak nu al even skins en reskins voor mezelf. Maar misschien is het wel leuk om die met jullie te delen. Nu ben ik bezig met een borden pack dat over dieren uit Afrika gaat, ze zijn op de Blijdorp-bordjes geïnspireerd. En nee nu ben ik niet ineens een disigner
Hier even een voorbeeldje van de Okapi **
Hij is al in game maar de skin zit nog niet perfect... * *
En dit is de hout-skin die ik gebruik *
*Dieren en Objecten naast het bord zijn niet door mij gedisigned of gereskinned maar staan er puur voor de sier!!! ** Het is niet toegestaan om deze skin voor je eigen projecten te gebruiken, tenminste niet zonder toestemming van mij!
Weten jullie nog wat leuke diertjes uit Afrika die zo'n bord verdienen? Geef dan snel een reactie
Bericht veranderd door: timo13 - Maandag, 21 Jan 2013, 16:35
4
Onderdirecteur
@ legoman12324, Bij mij zijn de kleuren rustiger vind ik zelf en zijn ze niet zo fel, ook zijn de kleuren bijna allemaal hetzelfde alleen dan net een tint donkerder of lichter. Ik zelf kan nou niet zeggen dat de drukte er vanaf spat, de blijdorp-bordjes zijn bijna hetzelfde en die hebben er denk ik wel verstand van
@ timo13, ja oke maar ik probeer ook bij de achtergront de juiste kleur en bij de leeuw kan ik geen leuke kleur vinden in PP dus daarom of jij moet weeten hoe je de wat bruinige afrikaanse tint kan maken een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Erg, erg leuk! Ik zou alleen de bovenste tekst, dus die met "Okapi" in een ander lettertype doen, een beetje dezelfde als die je over het hele bord al gebruikt.
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, Hmm ik zal is kijken hoe dat staat en dan post ik het, ik vond die lettertype wel wat hebben @ krieke668, thanks!! Ja dat probleem is al opgelost hij staat er nu op zoals je hem ziet op het eerste plaatje dat ik heb gepost van de skin
@ timo13, hij ziet er mooi uit maar waarom staat er naast de latijnse naam twee maal okapi verder mooi komt er ook meer een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ timo13, meschien de bongo of jachtluipaard of wat dacht je van de witte neushoorn er zijn zat dieren een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER