Ik weet niet of het aan mijn computer ligt maar bij het plaatje heb ik een kruis staan Zou je a.u.b. nog een plaatje willen plaatsen? Want ik wil toch wel graag zien hoe het eruit ziet Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Margay, Ik vind hem niet zo mooi, de overgangen gaan niet goed over en dat is best zonde. Want je kunt het wel vind ik. Gewoon proberen de overgangen beter te maken, dan komt het vanzelf goed. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 2 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
nou...heel veel succes met het maken hiervan...ik hoop dat het je lukt...maar zo is die inderdaad nog niet een van de mooiste...maar dat zal vast wel goedkomen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Luchosi, Dit is spam, je moet de designer niet onder druk zetten en designen doe je voor je plezier. Dus, doe dit niet meer, want je zit al tegen de grens aan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
ik vind dit een hele mooie alpaca maar ik denk wel dat er nog veel werk aan is. maar ik ben er helemaal zeker van dat dit een hele mooie alpaca word. Banner+Avatar made by McCamel