Ik heb een Nieuwe Design groep, Lucoshi & Co. We zijn in de Herfst Vakantie begonnen met Designen, ik doe het Coderen en mijn broer doet de Skins, wij zitten Samen op deze Acount.
Dit zijn onze Creaties tot nu toe:
Madagaskar Omheining:
Gordelvari:
Bonobo:
Canadese Lynx:
Aziatische Goudkat:
Sumatraanse Neushoorn:
Mini Tijger (Bestaat niet echt :P):
Als je 1 van de downlaods wil, moet je me mailen. Mailadres is zootycoon@live.nl
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik kan ze inderdaad zien en het ziet er mooi uit, ook al komen mij de Gordelvari en de Indische Neushoorn wel erg bekend voor... De muur en de Goudkat vind erg mooi en de Mini-Tijger is wel grappig, kun je leuk gebruiken wanneer je jonge tijgers wil en niet wil wachten tot de dieren paren :P
De Sumatraanse Neushoorn ben ik nog nergens anders tegengekomen, en deze hebben we dan ook helemaal zelf gemaakt. Voor de skin van de Gordelvari hebben we de skin van een Zwartwitte Vari, gemaakt door iemand anders, veranderd. De Gordelvari is, net zoals de Zwartwitte Vari, een ondersoort van de Bonte Vari, alleen heeft hij een totaal ander patroon. We hebben de skin dan ook helemaal opnieuw gemaakt, maar dan wel met dezelfde kleuren
We zijn van plan een Indonesisch Pakket te maken, met daarin de Sumatraanse Tijger en de Sumatraanse Neushoorn, we willen nog meer dieren erin stoppen, maar we weten niet welke, Welke dieren zouden jullie er graag inwillen? het liefst zo snel mogelijk Antwoorden want we willen zo meteen beginnen XD
PS: als jij een leuk Object, Plant enzovoorts weet, zeg het dan ook
Added (29 Okt 2009, 21:02) --------------------------------------------- We hebben al genoeg dieren, we zouden nog wel willen weten welke Indonesische Objecten en Planten jullie zouden willen hebben, we zullen ook telkens Screens laten zien van onze Creaties van dit Pakket, we zijn nu Bezig met de BeerMarter
Ik verwacht volgende keer dat de maximale breedte van de plaatjes 640 Pix. zijn. Dit in verband met het uitrekken van de layout. Er word aan een systeem gewerkt voor automatisch verkleinen....
oke, sorry daarvoor (De Codering van de Dieren uit het Indonesische Pakket zijn af :D, De Skinner kan nu even niet skinnen dus..... maar morgen kan hij wel en dan zal ik hier de plaatjes neerzetten ;))
PS: Als iemand Objecten of Planten voor het Indonesische Pakket weet, wil ik graag dat hij dat hier Post