Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Skin werkt niet + welk bestand moddeleren?
egbert
Datum: Woensdag, 13 Jan 2010, 19:39 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Kroko vinder (Winaar krokie week)
Verzorger

Probleem 1 opgelost
Nu probleem 2

2. Hoe verander je het model?

Egbert

BerichtProbleem 1 opgelost
Nu probleem 2

2. Hoe verander je het model?

Egbert

Bericht getypt door - egbert
Toegevoegd op 13 Jan 2010 om 19:39
royboy407
Datum: Woensdag, 03 Feb 2010, 17:03 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

*zucht*
Download blender, pyffi, python, en nifscripts
dan druk je in blender op import nif dan zoek je de nif op dan komt je nif erin klik je op edit mode en dan zie je roze puntjes op het model met die moet je slepen tot je jou vorm krijgt dan export nif dan de map aanklikken waarin hij moet dan op ok klikken en klaar is kees.
Bericht*zucht*
Download blender, pyffi, python, en nifscripts
dan druk je in blender op import nif dan zoek je de nif op dan komt je nif erin klik je op edit mode en dan zie je roze puntjes op het model met die moet je slepen tot je jou vorm krijgt dan export nif dan de map aanklikken waarin hij moet dan op ok klikken en klaar is kees.

Bericht getypt door - royboy407
Toegevoegd op 03 Feb 2010 om 17:03
tjalf
Datum: Zondag, 03 Okt 2010, 15:26 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Ik heb Blender, maar bij import staat alles behalve wat ik zoek, de nif dus. Ook op zt.nl heb ik in een forum info gekregen,maar ook die bestanden staan niet onder inport. :(

BerichtIk heb Blender, maar bij import staat alles behalve wat ik zoek, de nif dus. Ook op zt.nl heb ik in een forum info gekregen,maar ook die bestanden staan niet onder inport. :(

Bericht getypt door - tjalf
Toegevoegd op 03 Okt 2010 om 15:26
Laraatje2008
Datum: Zondag, 03 Okt 2010, 15:55 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Quote (tjalf)
Ik heb Blender, maar bij import staat alles behalve wat ik zoek, de nif dus. Ook op zt.nl heb ik in een forum info gekregen,maar ook die bestanden staan niet onder inport.

Tjalf dit is een hele grote bumo, kijk eens naar de laatste datum, van februari dit jaar, we zitten inmiddels in oktober, dus ik denk dat het probleem inmiddels wel opgelost is. Dus, niet meer doen, ik laat het nu bij een waarschuwing. Maar let erop. Groetjes van Laraatje Ik sluit hierbij ook dit topic, wil de topicstarter hem weer open hebben, dan geef een gilletje aan de mods. :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht
Quote (tjalf)
Ik heb Blender, maar bij import staat alles behalve wat ik zoek, de nif dus. Ook op zt.nl heb ik in een forum info gekregen,maar ook die bestanden staan niet onder inport.

Tjalf dit is een hele grote bumo, kijk eens naar de laatste datum, van februari dit jaar, we zitten inmiddels in oktober, dus ik denk dat het probleem inmiddels wel opgelost is. Dus, niet meer doen, ik laat het nu bij een waarschuwing. Maar let erop. Groetjes van Laraatje Ik sluit hierbij ook dit topic, wil de topicstarter hem weer open hebben, dan geef een gilletje aan de mods. :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 03 Okt 2010 om 15:55
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz