ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo iederen!
Ik heb sinds een week ofzo mijn eigen site! Ik ga hier mijn Zoo's opzetten omdat ik op de een of andere manier nooit reacties krijg enzo... weet niet waarom maar goed, hier is de link en veel plezier ermee.
Ik blijf trouwens wel gewoon op Zt.nl en ztsf voor de mensen die denken dat ik nu weg ga... Als je een reactie ofzo wil geven... Zet maar in mijn Showroom of hier natuurlijk. Je kan me ook via MSN aanspreken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja ik had het net al gezien en het is inderdaad een mooie site. Ik was eigenlijk ook zoiets van plan omdat ik het ook al wilde doen. Maar vind je een beetje kleur niet mooi. Beetje in de zt2 kleuren. Maar goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 41 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Het is nog een tijdelijke lay-out, ik heb hem snel in elkaar gezet, ik zal binnenkort ook plaatjes maken voor een achtergrond en daarnaast ook de kleuren veranderen....
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
oke. ik heb het al in het gastenboek op DIT forum geplaatst. maar ik heb geen MM. en ik zou de muur van stenen maken en het de ramen vervangen door basinmuren. o ja. meestal word het woord:starfish gebruikt inplaats van seastar. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zondag, 27 Jun 2010, 16:27