ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (raymondhoek)
Super vet... Ik moest op de website van NOS wel even echt zelf zien, want ik weet hoe goed TigerKeeper kan fotoshoppen :P Maar ik sta perplex!! Er is mij ook niets gevraagd ofzo
Het enige wat ik aan de nos afbeelding is gedaan, is printscreen>plakken>verkleinen>opslaan>en hier plaatsen. Dus daar is weinig aan ge-photoshopt. Maar ik vraag me wel af hoe ze hier aan zijn gekomen.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
het zou mij niks verbazen als er mensen op het forum zitten voor het NOS journaal werken.(technicus etc) het hoeft geen lid te zijn,het kan gewoon een gast zijn. en ze konden ook gewoon bijvoorbeeld rotsmuren op google hebben ingtypt en op een plaatje van deze site geklikt en er zo dus is opgekomen. dus het kan zijn dat er mensen van het NOS hier op het forum zaten.
ps: sorry voor typfouten, mijn toetsenbord doet raar. pss: tigerkeeper: wie is rasymond?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
volgensmij is het ook opgezocht op google, net als jarni zei, als je namelijk met google zoeken rotsmuren intypt, de derde link die je dan krijgt is een link naar raymond's design projecten waar het plaatje staat, best wel grappig. ik moest eerst ook even langs de dieren heen kijken, maar toen zag ik het ook