Raymonds Projects in Jeugdjournaal
Frank
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 18:26 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
9
Curator
Hoi Iedereen, Ik keek net de samenvatting van het jeugdjournaal, weaar net een artikel van Diergaarde Blijdorp in voor komt. Maar op een van de uitleg tekeningen zag ik Raymonds rotsmuren en REY's Metalen hekken! http://static.nos.nl/jeugdjournaal/voorpagina/index.html
Als je daar op het weekoverzicht klikt, zie je 29:53 een bewerkte foto van een van Raymond's Projects Screens.
Kijk maar:
Raymond
Jeugd-Journaal:
Mijn vraag is eigenlijk, Raymond, wist jij hiervan, of ben je zelf ook totaal verrast?
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Maandag, 25 Okt 2010, 11:43
Bericht Hoi Iedereen, Ik keek net de samenvatting van het jeugdjournaal, weaar net een artikel van Diergaarde Blijdorp in voor komt. Maar op een van de uitleg tekeningen zag ik Raymonds rotsmuren en REY's Metalen hekken! http://static.nos.nl/jeugdjournaal/voorpagina/index.html
Als je daar op het weekoverzicht klikt, zie je 29:53 een bewerkte foto van een van Raymond's Projects Screens.
Kijk maar:
Raymond
Jeugd-Journaal:
Mijn vraag is eigenlijk, Raymond, wist jij hiervan, of ben je zelf ook totaal verrast?
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 18:26
thomvonder
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 18:30 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
woow dat is best gaaf!! Ik ben benieuwd of Raymond er van wist
Bericht woow dat is best gaaf!! Ik ben benieuwd of Raymond er van wist Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 18:30
caspar1995
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 18:55 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
huh, super raar??? dat mag toch helemaal niet, daar moet je toch eigelijk voor betalen???
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht huh, super raar??? dat mag toch helemaal niet, daar moet je toch eigelijk voor betalen??? Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 18:55
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 19:21 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Als raymond er niks van af wist, zal hij zich nu wel vereerd voelen. Echt grappig dat ze raymond's plaatje hebben gebruikt!
Pokemon White team!
Bericht Als raymond er niks van af wist, zal hij zich nu wel vereerd voelen. Echt grappig dat ze raymond's plaatje hebben gebruikt! Bericht getypt door - Jeroen-krokofreak Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 19:21
jarni
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 19:48 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
huh? ik weet niet waar jullie dat plaatje zien maar ik zie het niet. maar ik vind het ook erg vreemd. maar wel grappig.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht huh? ik weet niet waar jullie dat plaatje zien maar ik zie het niet. maar ik vind het ook erg vreemd. maar wel grappig. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 19:48
Jeroen-krokofreak
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 20:08 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
http://static.nos.nl/jeugdjo....en.html Hier onderaan de pagina staat een filmpje, en tijdens het filmpje zie je het plaatje. (om 1:24 ongeveer)
Pokemon White team!
Terdo
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 20:40 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Wooh Dat is echt super gaaf xD Toen ik het filmpje zag moest ik wel eerst goed kijken maar inderdaad Lachen man!
Always look on the bright side of life!
Bericht Wooh Dat is echt super gaaf xD Toen ik het filmpje zag moest ik wel eerst goed kijken maar inderdaad Lachen man!
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 20:40
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 21:00 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Leuk Wel vet! Dat nu iedereen je creaties kan zien!!! Bijna gratis reclame...
Xx. (K)
Bericht Leuk Wel vet! Dat nu iedereen je creaties kan zien!!! Bijna gratis reclame...
Xx. (K)
Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 21:00
Lucoshi
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 21:07 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Geweldig, ik ben erg blij voor je Raymondhoek! Dat betekend dat ze het erg goed op Blijdorp Hekken vinden lijken :P
Bericht Geweldig, ik ben erg blij voor je Raymondhoek! Dat betekend dat ze het erg goed op Blijdorp Hekken vinden lijken :P Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 21:07
Laraatje2008
Datum: Zondag, 24 Okt 2010, 21:25 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Perfect, reclame voor je spullen Raymond, dus alleen maar een groot compliment!!!!!!
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Perfect, reclame voor je spullen Raymond, dus alleen maar een groot compliment!!!!!! Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 24 Okt 2010 om 21:25