Dutch zoo forum
julmuis
Datum: Maandag, 06 Dec 2010, 21:14 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben van plan een forum te maken over dierentuinen (vooral in Nederland) dat de naam Dutch zoo forum zal dragen. Ik wil het eerst echter goed plannen, zodat het geen onnodige moeite is. Daarom zoek ik dus mensen die mij willen helpen. waarmee precies? - een goede achtergrond voor het forum - ideeën - 1 à 2 moderators, later meer - eventuele andere dingen
Doe nu mee met BuildAZoo!
Bericht Ik ben van plan een forum te maken over dierentuinen (vooral in Nederland) dat de naam Dutch zoo forum zal dragen. Ik wil het eerst echter goed plannen, zodat het geen onnodige moeite is. Daarom zoek ik dus mensen die mij willen helpen. waarmee precies? - een goede achtergrond voor het forum - ideeën - 1 à 2 moderators, later meer - eventuele andere dingen
Bericht getypt door - julmuis Toegevoegd op 06 Dec 2010 om 21:14
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 14:00 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
ik wil wel moderator worden en ik kan ook een banner voor je maken de banner die ik nu heb is oud ik heb nu mooiere
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht ik wil wel moderator worden en ik kan ook een banner voor je maken de banner die ik nu heb is oud ik heb nu mooiere Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 14:00
chickboy
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 14:25 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
ik heb wel een paar goede ideeën en wat bedoel je precies met eventuele andere dingen?
Bericht ik heb wel een paar goede ideeën en wat bedoel je precies met eventuele andere dingen?
Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 14:25
julmuis
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 16:48 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ ikbenkevin ik zal je binnenkort vlak voor de site opent het adres geven zodat je kunt pre-registreren. kun je ook een banner maken? @ chickboy eventuele andere dingen die nodig zijn om een forum te maken en draaiende te houden
Bericht @ ikbenkevin ik zal je binnenkort vlak voor de site opent het adres geven zodat je kunt pre-registreren. kun je ook een banner maken? @ chickboy eventuele andere dingen die nodig zijn om een forum te maken en draaiende te houden
Bericht getypt door - julmuis Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 16:48
jarni
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 16:58 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
nou,de achtergrond zou orange en geelachtige klueren zijn omdat het een DUTCH zoo forum is
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht nou,de achtergrond zou orange en geelachtige klueren zijn omdat het een DUTCH zoo forum is Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 16:58
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 18:13 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
ja ik ga zo beginnenAdded (07 Dec 2010, 18:13) --------------------------------------------- ik heb twee dezelfde met een ander formaat het leek me leuk als hij nog niet bekend werdt, dus stuur ik hem via pb
kevin
Bericht ja ik ga zo beginnenAdded (07 Dec 2010, 18:13) --------------------------------------------- ik heb twee dezelfde met een ander formaat het leek me leuk als hij nog niet bekend werdt, dus stuur ik hem via pb
kevin
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 18:13
chickboy
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 19:30 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
ok, dus je bedoeld dingen als regels? en ik kan best moderator zijn, als dat goed is natuurlijk
Bericht ok, dus je bedoeld dingen als regels? en ik kan best moderator zijn, als dat goed is natuurlijk Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 19:30
julmuis
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 19:36 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ chickboy oké dan hebben we nu twee (voorlopig genoeg mods)
Bericht @ chickboy oké dan hebben we nu twee (voorlopig genoeg mods) Bericht getypt door - julmuis Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 19:36
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 19:49 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (chickboy )
ok, dus je bedoeld dingen als regels? en ik kan best moderator zijn, als dat goed is natuurlijk
chickboy wij samen modjes. maarre vind je de banner mooi julmuis
Bericht Quote (chickboy )
chickboy wij samen modjes. maarre vind je de banner mooi julmuis
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 19:49
julmuis
Datum: Dinsdag, 07 Dec 2010, 20:29 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik vind de banner zeker mooi
Bericht ik vind de banner zeker mooi Bericht getypt door - julmuis Toegevoegd op 07 Dec 2010 om 20:29