Wie is de mol
caspar1995
Datum: Zondag, 06 Maa 2011, 22:32 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Curator
ik zag eigelijk niks over de mol staan hier, ik bedoel, wie kijkt het niet ? ik kijk het nu 3 seizoenen, en ik vind het het beste programma ooit gemaakt denk ik mijn verdenkingen tot nu toe:
aflevering 1: horus&partrick&pepijn aflevering 2: patrick&pepijn aflevering 3: patrick&pepijn aflevering 4: patrick&pepijn aflevering 5: pepijn aflevering 6: pepijn aflevering 7: patrick&sundos aflevering 8: sundos
op zich was zeizoen 2008 echt duidelijk het beste, maar 2010 was echt het dieptepunt
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht ik zag eigelijk niks over de mol staan hier, ik bedoel, wie kijkt het niet ? ik kijk het nu 3 seizoenen, en ik vind het het beste programma ooit gemaakt denk ik mijn verdenkingen tot nu toe:
aflevering 1: horus&partrick&pepijn aflevering 2: patrick&pepijn aflevering 3: patrick&pepijn aflevering 4: patrick&pepijn aflevering 5: pepijn aflevering 6: pepijn aflevering 7: patrick&sundos aflevering 8: sundos
op zich was zeizoen 2008 echt duidelijk het beste, maar 2010 was echt het dieptepunt
Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 06 Maa 2011 om 22:32
thomvonder
Datum: Maandag, 07 Maa 2011, 07:30 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik verdenk 1. Karin 2. Art Ik denk niet dat soundos de mol is.
Bericht Ik verdenk 1. Karin 2. Art Ik denk niet dat soundos de mol is.
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 07 Maa 2011 om 07:30
robinnijhof
Datum: Maandag, 07 Maa 2011, 12:27 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik verdenk ook karin en art Ik denk dat patrick gaat winnen
Bericht Ik verdenk ook karin en art Ik denk dat patrick gaat winnen Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 07 Maa 2011 om 12:27
caspar1995
Datum: Maandag, 07 Maa 2011, 15:33 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
als ik iets mag zeggen, art is echt niet de mol, heb je de voorgaande series gevolgt? het porgramma laat nooit alle molstreken zien, ik zweer je hij is et echt niet, dat kan gewoon niet. en karin zou kunnen maar ik hoop het echt niet want ik mag aar niet, ik hoop dat art wint want dan heeft hij zijn eigen geld constant uit de mond gespaard
Bericht als ik iets mag zeggen, art is echt niet de mol, heb je de voorgaande series gevolgt? het porgramma laat nooit alle molstreken zien, ik zweer je hij is et echt niet, dat kan gewoon niet. en karin zou kunnen maar ik hoop het echt niet want ik mag aar niet, ik hoop dat art wint want dan heeft hij zijn eigen geld constant uit de mond gespaard Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 07 Maa 2011 om 15:33
IK
Datum: Vrijdag, 11 Maa 2011, 16:53 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik vond het gister echt de beste aflevering ooit! Alleen een probleem voor mij........... Mijn verdenking: Art: 50% Patrick: 50% Maarja, volgende week komen we het te weten. Vernon
Bericht Ik vond het gister echt de beste aflevering ooit! Alleen een probleem voor mij........... Mijn verdenking: Art: 50% Patrick: 50% Maarja, volgende week komen we het te weten. Vernon
Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 11 Maa 2011 om 16:53
Terdo
Datum: Vrijdag, 11 Maa 2011, 17:33 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
7
Curator
Quote (IK )
Mijn verdenking: Art: 50% Patrick: 50%
Ja dat zijn de enige 2 die nog over zijn Maar ik verdenk Patrick omdat hij in de vorige aflevering zo overdreven deed toen hij de finale haalde
Always look on the bright side of life!
Bericht Quote (IK )
Mijn verdenking: Art: 50% Patrick: 50%
Ja dat zijn de enige 2 die nog over zijn Maar ik verdenk Patrick omdat hij in de vorige aflevering zo overdreven deed toen hij de finale haalde
Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 11 Maa 2011 om 17:33
IK
Datum: Vrijdag, 11 Maa 2011, 17:35 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Maar omdat hij zo overdreven deed verdenk je hem?...........................................
Bericht Maar omdat hij zo overdreven deed verdenk je hem?........................................... Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 11 Maa 2011 om 17:35
thomvonder
Datum: Vrijdag, 11 Maa 2011, 17:37 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ìk denk dat het Patrick is, hij heeft gewoon minder geld binnengehaald dan Art. Maar aan de andere kant heeft Art ook wel vaak zitten mollen
Bericht Ìk denk dat het Patrick is, hij heeft gewoon minder geld binnengehaald dan Art. Maar aan de andere kant heeft Art ook wel vaak zitten mollen Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 11 Maa 2011 om 17:37
IK
Datum: Vrijdag, 11 Maa 2011, 17:47 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Dat is waar, maar ik verdenk ze toch allebei even. Hoewel Patrick wel heel enthousiast was over die finale vrijstelling.
Bericht Dat is waar, maar ik verdenk ze toch allebei even. Hoewel Patrick wel heel enthousiast was over die finale vrijstelling. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 11 Maa 2011 om 17:47
caspar1995
Datum: Vrijdag, 11 Maa 2011, 18:45 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Curator
art niet, veel te opvallend, wie is de mol laat nooit alle mollen streken zien, dus dan blijft er 1 over, patrick, en dat is hem, alleen wel raar dat art in aflevering 1 of 2 zo'n shirt droeg met een chinees teken dat stond voor ''mol''.....
Bericht art niet, veel te opvallend, wie is de mol laat nooit alle mollen streken zien, dus dan blijft er 1 over, patrick, en dat is hem, alleen wel raar dat art in aflevering 1 of 2 zo'n shirt droeg met een chinees teken dat stond voor ''mol''..... Bericht getypt door - caspar1995 Toegevoegd op 11 Maa 2011 om 18:45