@ ZooM, ik heb misschien nog die van 2010 gezien, als Patrick er in zat in 2010 heb ik 2010 gezien anders alleen nog maar 2011! ik vind die ene met Patrick er in het beste Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ ZooM, oke, dan was het dus 2011, maar die vond ik wel leuk! niet dat er humor in zat of zo, maar gewoon al die runs dat ze een vulkaan af moesten enz... Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ thomvonder, ik heb gisteren niet gekeken want ze zijden dat het pas vandaag zou komen, dan maar terug kijken! ik heb gisteren wel wie is de rijslijder gekeken! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik verdenk die ene met bruin haar, de eerste die opgehaald werd toen ze de eerste opdracht niet had gehaald, daarom en omdat ze zei dat haar kogels op waren en daardoor werd maarten afgeschoten en toen kon ze weer schieten.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ik heb hem terug gekeken! en het lijkt me al erg leuk, alleenze halen bijna elke keer geen geld op! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam