Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
-ERNSTIGE SCHIET PARTIJ ALPHEN A/D RIJN-
Rigje
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 15:46 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Quote (Laraatje2008)
Dat het in Amerika gebeurt, ja, oke, maar niet in ons kikkerlandje.

In amerika wonen ook mensen hoor.. :S Zijn ook niet een soort van beesten en dat het dan minder erg is ofzo?

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#

Bericht veranderd door: Rigje - Dinsdag, 12 Apr 2011, 15:46
Bericht
Quote (Laraatje2008)
Dat het in Amerika gebeurt, ja, oke, maar niet in ons kikkerlandje.

In amerika wonen ook mensen hoor.. :S Zijn ook niet een soort van beesten en dat het dan minder erg is ofzo?

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 15:46
Jorrit
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 18:07 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens

Verzorger

Ik dank dat zebedoelt dat je het in Amerika eerder zou verwachten...

Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me!
Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel

Ingame photographer
BerichtIk dank dat zebedoelt dat je het in Amerika eerder zou verwachten...

Bericht getypt door - Jorrit
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 18:07
caspar1995
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 18:34 | Bericht # 13   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Curator

@rigje, in amerika is altijd alles extreem, dat willen ze zelf ook , eerlijk, oké het is niet minder erg, maar welke mafkees laat er nou in een land wapens legaal zijn voor iedereen die ze wil kopen??

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht@rigje, in amerika is altijd alles extreem, dat willen ze zelf ook , eerlijk, oké het is niet minder erg, maar welke mafkees laat er nou in een land wapens legaal zijn voor iedereen die ze wil kopen??

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 18:34
Rigje
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 19:25 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

als je kijkt naar de omvang van amerika en de omvang van nederland en duitsland.. in onze "westerse" beschaving is het nu 2 keer voor gekomen. In amerika ook. Dus qua mensen aantallen etc zitten wij nu op een hoger gemiddelde.

Mochten mensen interesse hebben, er is een heel mooi boek geschreven over een dergelijke situatie. 19 minutes (volgens mij is hij er ook in het nederlands; 19 minuten) van jodi picoult. Geeft je misschien een wat nuchterdere kijk op de situatie.
Dingen als deze mogen niet gebeuren maar tegenhouden doe je het niet. 100000 regeltjes houden iemand niet tegen als hij het echt wil. In Amerika kan iedereen een vergunning krijgen en hier had hij "volgens het boekje" geen vergunning mogen hebben.. Maar hij had hem toch.

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Berichtals je kijkt naar de omvang van amerika en de omvang van nederland en duitsland.. in onze "westerse" beschaving is het nu 2 keer voor gekomen. In amerika ook. Dus qua mensen aantallen etc zitten wij nu op een hoger gemiddelde.

Mochten mensen interesse hebben, er is een heel mooi boek geschreven over een dergelijke situatie. 19 minutes (volgens mij is hij er ook in het nederlands; 19 minuten) van jodi picoult. Geeft je misschien een wat nuchterdere kijk op de situatie.
Dingen als deze mogen niet gebeuren maar tegenhouden doe je het niet. 100000 regeltjes houden iemand niet tegen als hij het echt wil. In Amerika kan iedereen een vergunning krijgen en hier had hij "volgens het boekje" geen vergunning mogen hebben.. Maar hij had hem toch.

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 19:25
IK
Datum: Dinsdag, 12 Apr 2011, 20:30 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Ik vind het heel erg.
Hoe kan dit nou gebeuren?!
Die man is echt een beetje jeweetwel in z'n hoofd, wil hij dit doen.
Ik leef met iedereen mee. :(

Vernon ^_^

BerichtIk vind het heel erg.
Hoe kan dit nou gebeuren?!
Die man is echt een beetje jeweetwel in z'n hoofd, wil hij dit doen.
Ik leef met iedereen mee. :(

Vernon ^_^

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 12 Apr 2011 om 20:30
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz