ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ernstige schietpartij Alphen aan de Rijn!
Net na twaalven vanmiddag heeft een man een schietpartij geopend in een winkelcentrum in Alphen a/d Rijn. Met zijn vuurwapen heeft hij 4 mensen leven geëist, waaronder die van zichzelf. Verder heeft de man 9 gewonden gemaakt.
Er zijn verhalen bekend over vrouwen die bijv. hun kind bij de dader weg hebben gegrepen, terwijl dat kind verschillende lijken heeft gezien. Verder was er zonet op Radio 1 een interview met een man die zijn dierenwinkel in het centrum heeft gevestigd.
-Verdere informatie+ bronnen zullen volgen!-
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Dit is echt ernsitg, en nogwel 7 km van mijn woonplaats, Wie doet nou zoiets . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Niet goed bij hun hoofd, je zult bedoelen gewoon hartstikke gek. Welke gek doet dit. Dat het in Amerika gebeurt, ja, oke, maar niet in ons kikkerlandje. Hoe is dit mogelijk en waarom schiet een man al die mensen dood, dan is er toch een steekje los bij die man. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
9
Curator
Quote (Laraatje2008)
Niet goed bij hun hoofd, je zult bedoelen gewoon hartstikke gek.
Tuurlijk is hij gek, iedereen die zoiets doet is gek. Maar Lara, valt deze conclusie nu niet alte vaak? Met Konninginnendag is ook al de dader voor gek aangewezen, maar natuurlijk. Bij elke aanslag, terreur, gijzeling etc. zeggen we dat de dader gek is. Maar als we dat steeds zeggen, dan gaat het toch niks helpen.
Frank
9
Curator
Laatste Nieuws!
Man heeft nu 6 doden gemaakt, dat betekent dat 2 van die zwaargewonden onder de gewonden zijn overleden aan hun verwonding. Enkele mensen zijn nog zwaargewond, en zelfs binnen levensgevaar.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Jawel, maar Tigerkeeper, al die mensen die zoiets doen zijn compleet gestoord en dat heeft niet alleen met die man te maken. Ook de manier waarop de maatschappij met die mensen omgaan. Hij was bekend bij de politie, dus al een man om in de gaten te houden. Maar de mens is tegenwoordig niks meer dan een nummer en dat is jammer van deze maatschappij. Dat wil ik er alleen maar mee zeggen. Het helpt niet om dat te zeggen maar het lucht wel op. Ik wens trouwens alle nabestaanden veel sterkte!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@laraatje, dat is volkomen waar, als iemand ooit psygiatriche hulp nodig heefd gehad kijkt iedereen hem/haar vanaf dat moment als een moordlustige creap aan. dan gaan mensen zich ook zo voelen. nou zla deze mafkees wel nooit te redden zijn geweest, deze was echt zo gek als een deur, maar het klopt zeker, dat hoe wij er mee omgaan (de gehele samenleving) , de blokjes-methode, alleen maar stimuleert tot dit soort dingen. ik zal een voorbeeld geven:
je vriend/vriendin van tennis is weg, en je zoekt een nieuwe partner, 2 bieden zich aan
- man rond 40, houd van een biertje, doet verder niet veel aan sport
- jonge man rond 20 , houd van natuur, veel sporten , en is besmet met HIV.
80 % mensen zullen 1 kiezen vanwege dat HIV. dit slaat natuurlijk nergens op want HIV is een SOA (sexuele overdragbare aandoening) dat gebeurt zover ik wete niet in tennis, dat noen ik de blokjes-methode
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!