ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik zal je morgen contest manager maken, maar ik moet daarvoor nog even de 'contest manager' groep toevoegen. Zal ik het contest forum voor je organiseren of stuur je me een pm hoe je het ingedeeld wilt hebben?
Added (12 Jun 2011, 10:03) --------------------------------------------- Is in orde, je bent nu contest manager
Added (12 Jun 2011, 15:48) --------------------------------------------- Binnenkort krijgt ZTP zijn eigen unieke spel, namelijk ZTPZ.
0
Kassa Medewerker
ZTPZ is een spel op ZTP waarbij je probeert om je dierentuin uit te breiden en steeds zeldzamere en soorten en biomes te krijgen. Je speelt ZTPZ gewoon op ZTP en je hebt niks anders nodig dan internet. Dieren kun je kopen met ZTPZ munten, die je kunt verkrijgen door dieren te fokken en vervolgens te verkopen. Om dieren te fokken moet je weer zorgen dat ze een juist verblijf hebben met genoeg ‘tevredenheid’. ‘Tevredenheid’ kun je verkrijgen door objecten in het hok te plaatsen. Om je op weg te helpen hebben we vast besloten dat je een kleine set met artikelen voor beginners krijgt. Deze set bestaat uit de Europese zone, een Waddenzee verblijf, een zandbank en een koppel kluten of kemphanen. Het moet nog getest worden, die fase komt binnenkort. We hopen dat jullie het leuk vinden... Doe nu mee met BuildAZoo!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
1
Verzorger
Hmm, dus voor deze game heb je geen Zt2 nodig? Klinkt wel nice, maar het is dus een soort Zoo-RPG, ofzo? Enne.. zijn er dan ook plaatjes bij die objecten/dieren? Zou wel cool zijn, ik zou daar best bij willen helpen.
(Dan zou je het verblijf namelijk ook kunnen showen. )
En krijg het dan ook een eigen forum-gedeelte? (Netzo als ZTAO)
Datum: Woensdag, 15 Jun 2011, 16:42 | Bericht # 20
julmuis
0
Kassa Medewerker
Op het moment zoekt ZTP iemand om reclames te regelen en iemand voor het contact met designers en het managen van de downloads. Doe nu mee met BuildAZoo!