ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben bezig een nieuwe site, Zoo Tycoon Pro, te maken. Hiervoor zoek ik alleen nog staff, vandaar deze oproep. Ik zoek als staff nog 1 of 2 extra admins/mods (naast mezelf). Dus, als je Zoo Tycoon Pro wilt helpen, kun je je in dit topic opgeven. Daarnaast zal ik het forum snel uitbrengen, alhoewel het natuurlijk niet meteen af is. Daarom zullen er zeker de eerste tijd steeds nieuwe dingen bij komen.
Added (10 Jun 2011, 06:27) --------------------------------------------- Als je ideeën hebt voor ZTP mag je ze natuurlijk ook hier posten.
0
Kassa Medewerker
Oké ik zal je een link sturen.
Added (10 Jun 2011, 19:03) --------------------------------------------- Nieuwe aanbieding: Je kunt alvast een download topic of een showroom topic klaar laten zetten op Zoo Tycoon Pro
(Download Topic)
Hier kun je een eigen ''Download Showroom'' topic aanvragen. Het enige wat je hoeft in te vullen is:
Code:
Naam: Eerder geposte downloads
Als je bij ''Eerder geposte downloads'' niks hebt ingevuld moet je eerst een bewijs sturen dat je een project hebt.
(Showroom Topic)
Ook hier geld dat je je eigen topic kunt krijgen: gewoon even vragen.
Daarnaast moet je zo snel mogelijk na het openen van je topic je eerste post plaatsen.
0
Kassa Medewerker
@ IK ik bewerk je rang nu, ik was het vergeten @ Niels ik stuur jou zo de link dan kun je ook admin worden.
Edit
Je kunt hier ook vast toestemming geven om een download in de download sectie te laten plaatsen. Je hoeft alleen te laten melden welke en waar hij staat. Doe nu mee met BuildAZoo!
Bericht veranderd door: julmuis - Zaterdag, 11 Jun 2011, 13:11