Waar kijk jij graag naar?
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 08 Mei 2009, 15:01 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Hier een topic over televisieprogramma's waar je graag naar toe kijkt. Je mag zeggen welk programma's en het waarom je dat een leuk programma vindt. Je mag als je mening verandert natuurlijk veranderen. Maar je mag niet 2 of 3 keer achter elkaar posten. Het moet wel leuk blijven. Mijn programma's, ik kijk niet veel televisie, zijn meestal ziekenhuisprogramma's, dus zoals de huisartsenpost, eerste hulp, en nog veel meer van dat soort programma's!! Groetjes van Laraatje en kom maar op met de reacties.
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hallo iedereen, Hier een topic over televisieprogramma's waar je graag naar toe kijkt. Je mag zeggen welk programma's en het waarom je dat een leuk programma vindt. Je mag als je mening verandert natuurlijk veranderen. Maar je mag niet 2 of 3 keer achter elkaar posten. Het moet wel leuk blijven. Mijn programma's, ik kijk niet veel televisie, zijn meestal ziekenhuisprogramma's, dus zoals de huisartsenpost, eerste hulp, en nog veel meer van dat soort programma's!! Groetjes van Laraatje en kom maar op met de reacties.
Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 08 Mei 2009 om 15:01
yur
Datum: Vrijdag, 08 Mei 2009, 15:19 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Quote (Laraatje2008 )
zijn meestal ziekenhuisprogramma's, dus zoals de huisartsenpost, eerste hulp, en nog veel meer van dat soort programma's!!
daar kijkt mijn moeder vaak naar ik kan niet tegen dat bloed enzo ik kijk eigenlijk vanalles heb niet echt een voorkeur
bezoek ook eens mijn Showroom !
Bericht Quote (Laraatje2008 )
zijn meestal ziekenhuisprogramma's, dus zoals de huisartsenpost, eerste hulp, en nog veel meer van dat soort programma's!!
daar kijkt mijn moeder vaak naar ik kan niet tegen dat bloed enzo ik kijk eigenlijk vanalles heb niet echt een voorkeurBericht getypt door - yur Toegevoegd op 08 Mei 2009 om 15:19
Terdo
Datum: Vrijdag, 08 Mei 2009, 16:11 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
Ik kijk vooral gtst en voetbal(eredivisie, champions leauge, uefa cup) Maar het maakt mij ook niet zoveel uit ik wordt alleen gek van die bouwprogramma's
Always look on the bright side of life!
Bericht Ik kijk vooral gtst en voetbal(eredivisie, champions leauge, uefa cup) Maar het maakt mij ook niet zoveel uit ik wordt alleen gek van die bouwprogramma's Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 08 Mei 2009 om 16:11
Murdoc
Datum: Zondag, 31 Mei 2009, 00:23 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey Ik kijk best wel veel tv, maar ook wel tv series op dvd. Ik heb nogal een waslijst aan programma's dus hier mijn favorite programma's: McLeod's Daughters MacGyver
daarnaast kijk ik veel crime series als csi en cold case, series als chamed en ghost whisperer, en een hoop programma's op aminal planet.
Cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D
Bericht Hey Ik kijk best wel veel tv, maar ook wel tv series op dvd. Ik heb nogal een waslijst aan programma's dus hier mijn favorite programma's: McLeod's Daughters MacGyver
daarnaast kijk ik veel crime series als csi en cold case, series als chamed en ghost whisperer, en een hoop programma's op aminal planet.
Cheers,
Bericht getypt door - Murdoc Toegevoegd op 31 Mei 2009 om 00:23
lonniepony
Datum: Zaterdag, 05 Sep 2009, 14:42 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik kijk vaak naar Animal planet, en dan vooral naar Monkey World of Meerkat Manor, dat is altijd erg grappig.
Bericht Ik kijk vaak naar Animal planet, en dan vooral naar Monkey World of Meerkat Manor, dat is altijd erg grappig. Bericht getypt door - lonniepony Toegevoegd op 05 Sep 2009 om 14:42
thomvonder
Datum: Zaterdag, 05 Sep 2009, 16:28 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik ben een grote fan van NCIS Cold Case Popstars De nieuwe uri geller k2 zoekt k3
Bericht ik ben een grote fan van NCIS Cold Case Popstars De nieuwe uri geller k2 zoekt k3 Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 05 Sep 2009 om 16:28
rejesi
Datum: Vrijdag, 11 Sep 2009, 21:02 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ey ik kijk bijna nooit tv, als ik het kijk, kijk ik meestal naar MTV of TMF. oja, CSI en dat soort progamma's zijn ook leuk
Bericht ey ik kijk bijna nooit tv, als ik het kijk, kijk ik meestal naar MTV of TMF. oja, CSI en dat soort progamma's zijn ook leuk
Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 11 Sep 2009 om 21:02
zoolion
Datum: Vrijdag, 16 Apr 2010, 20:02 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik kijk meestal naar de zender nickelodeon en zaterdag's naar dieren in nesten en vrijdag's naar goede vrijdag
Bericht ik kijk meestal naar de zender nickelodeon en zaterdag's naar dieren in nesten en vrijdag's naar goede vrijdag Bericht getypt door - zoolion Toegevoegd op 16 Apr 2010 om 20:02
robinnijhof
Datum: Zaterdag, 17 Apr 2010, 10:25 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik kijk vooral naar gtst, drukte in de dierentuin, bonje met de buren en wel naar de niewe uri geller.
Bericht Ik kijk vooral naar gtst, drukte in de dierentuin, bonje met de buren en wel naar de niewe uri geller. Bericht getypt door - robinnijhof Toegevoegd op 17 Apr 2010 om 10:25
jarni
Datum: Zaterdag, 17 Apr 2010, 11:42 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
bijna alle progammas op discovery channel,animal planet en nationalgeographic channel. en ik kijk soms naar de simpsons en de nieuwe uri geller.
Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht bijna alle progammas op discovery channel,animal planet en nationalgeographic channel. en ik kijk soms naar de simpsons en de nieuwe uri geller. Bericht getypt door - jarni Toegevoegd op 17 Apr 2010 om 11:42