Waar luister je naar?
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 08 Mei 2009, 15:03 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Dit topic gaat over muziek, waar je op het moment dat je iets schrijft hier, naar toe luistert. Ken je de titel niet, schrijf de radiozender maar op. Je mag niet 2 of 3 keer achter elkaar posten. Op dit moment luister ik naar Nick en Simon op Radio Hollandia!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Dit topic gaat over muziek, waar je op het moment dat je iets schrijft hier, naar toe luistert. Ken je de titel niet, schrijf de radiozender maar op. Je mag niet 2 of 3 keer achter elkaar posten. Op dit moment luister ik naar Nick en Simon op Radio Hollandia!! Groetjes van Laraatje
Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 08 Mei 2009 om 15:03
yur
Datum: Vrijdag, 08 Mei 2009, 15:17 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
iets van closer ofzo op 3fm
bezoek ook eens mijn Showroom !
Bericht iets van closer ofzo op 3fm Bericht getypt door - yur Toegevoegd op 08 Mei 2009 om 15:17
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 08 Mei 2009, 16:34 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time To Say Goodbye (''con Te Partiro''). Blijft een gevoelig nr. Raymond
Bericht Andrea Bocelli & Sarah Brightman - Time To Say Goodbye (''con Te Partiro''). Blijft een gevoelig nr. Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 08 Mei 2009 om 16:34
Terdo
Datum: Vrijdag, 08 Mei 2009, 21:36 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
7
Curator
ik heb al weken het nummer the riddle van Nik Kershaw in mijn hoofd Niet dat het een slecht nummer is (juist helemaal niet) maar toch leuk om een keer te luisteren
Always look on the bright side of life!
Bericht ik heb al weken het nummer the riddle van Nik Kershaw in mijn hoofd Niet dat het een slecht nummer is (juist helemaal niet) maar toch leuk om een keer te luisteren Bericht getypt door - Terdo Toegevoegd op 08 Mei 2009 om 21:36
Jeweetwelwie
Datum: Zondag, 04 Okt 2009, 22:15 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
City to City met The road ahead blijft een gevoelig nummer.. Voor mijn plezier luister ik vooral pop, en dan op sky of tmf.
Bericht City to City met The road ahead blijft een gevoelig nummer.. Voor mijn plezier luister ik vooral pop, en dan op sky of tmf.
Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 04 Okt 2009 om 22:15
thomvonder
Datum: Vrijdag, 12 Feb 2010, 08:13 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
na een hele tijd maar eens ff weer wat posten ik luister nu naar soulman-blues brothers wel een leuk nummer is dat
Bericht na een hele tijd maar eens ff weer wat posten ik luister nu naar soulman-blues brothers wel een leuk nummer is dat Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Feb 2010 om 08:13
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 12 Feb 2010, 15:20 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Voormalig Crewlid
Directeur
Carnavalsmuziek!! Hier in Brabant is het weer los gebarsten het carnaval!! Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Carnavalsmuziek!! Hier in Brabant is het weer los gebarsten het carnaval!! Groetjes van LaraatjeBericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 12 Feb 2010 om 15:20
thomvonder
Datum: Vrijdag, 12 Feb 2010, 17:20 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik luister nu Replay van Iyaz echt een geweldig nummer
Bericht ik luister nu Replay van Iyaz echt een geweldig nummer Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 12 Feb 2010 om 17:20
zebraatje
Datum: Maandag, 12 Apr 2010, 19:52 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
ik heb sinds dat telephone van lady gaga en honeybee in is het nummer de heletijd in mijn hoofd ik ben sowieso al fan van lady gaga en haar nummers klinken ook lekkr enz
Bericht ik heb sinds dat telephone van lady gaga en honeybee in is het nummer de heletijd in mijn hoofd ik ben sowieso al fan van lady gaga en haar nummers klinken ook lekkr enz Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 12 Apr 2010 om 19:52
casey
Datum: Maandag, 12 Apr 2010, 21:21 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik luister meest naar muziek dat ik van YouTube download. Soms luister ik naar oude muziek, zoals de Beatles, of nederlands muziek zoals Wim Zonneveld, Normael, enz. Andere keren luister ik zomaar: laatst heb ik naar Khmer muziek geluisterd en gekeken, bijv. van Yun Sunheap. De video ziet er heel anders uit dan wij gewend zijn.
Bericht Ik luister meest naar muziek dat ik van YouTube download. Soms luister ik naar oude muziek, zoals de Beatles, of nederlands muziek zoals Wim Zonneveld, Normael, enz. Andere keren luister ik zomaar: laatst heb ik naar Khmer muziek geluisterd en gekeken, bijv. van Yun Sunheap. De video ziet er heel anders uit dan wij gewend zijn. Bericht getypt door - casey Toegevoegd op 12 Apr 2010 om 21:21