Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 12:59 | Bericht # 93
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ thomvonder, ja vond ik ook en ik haat dt lied ook nog heel erg en hij deed echt raar met die microfoon . Die deed hij helemaal zo draaiend om zijn mond heen. Chris was echt super gisteren. Ik hoop dat de finale zo wordt Marco:Iris Kroes Angela:Erwin Nyhoff Nick&Simon:Chris Hordijk VanVelzen:Wouter Vink
Heel bekend is hij ook weer niet, hij heeft wat programma's gepresenteerd, maar ik zie heb tegenwoordig nooit meer op TV (behalve dan bij de Voice XD) Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit wie er wint, de meeste krijgen toch wel een platencontract. Al die kandidaten die vorig jaar de halve finale haalden maken nu ook een album, ookal hebben ze niet gewonnen.
Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 16:49 | Bericht # 97
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ thomvonder, ja ben het ook wel met je eens ik heb hem verder nog nooit op tv gezien maar ik heb het gehoort. Ja die bij Jeroen zat heeft 2 of 3 liedjes en Pearl met Wolter Kroes. En Chris kan ook nog liedjes met zijn zus Lisa(gewonnen bij X-Factor)zingen.
Bericht veranderd door: jesse2000 - Zaterdag, 07 Jan 2012, 16:49
De uitslag gisteren was erg teleurstellend. Paul was helaas door, hij kan echt niet zingen en je zag ook dat VanVelzen baalde dat hij door was. Voor Chris vond ik het wel leuk dat hij door was, ookal is Charly een stuk beter. Iris verdiende het niet om door te gaan want Sharon is echt een stuk beter. Erwin en Niels vond ik allebei erg goed dus daar maakte het me niet veel uit wie door ging. Ik hoop dat Erwin of Chris volgende week de finale wint
Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 11:35 | Bericht # 99
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vond de uitslag WEL terecht (behalve paul, ookal was het niet zn slechtste optreden en zong hij bij het duet best wel goed) chris vond ik al vanaf het begin bijna beter als charly (mijn mening) en die sharon stond gister maar gewooon wat te schreeuwen en vond het meer dan terecht dat iris door is ook vond ik niels gister avond niet heel goed dus begrijpelijk dat erwin doorging en paul is gewoon een podium freak en in nederland houden ze daarvan en gaan ze er allemaal op stemmen... dat is nederland maar ik moet zeggen ik vond paul gister niet slecht hoor, en ook knap dat hij de dansers enzo bij houd en ook inspringt in danspasjes terwijl hij zingt
Ik vind Iris' stem maar bij een bepaald soort liedjes passen, terwijl Sharon bijna alles wel goed kan zingen. En Paul zong gister niet heel slecht (kwam met name omdat hij niet van die rare dingen om het podium uithaalde) maar hij is zeker geen betere zanger dat Wouter. En ik hoop echt dat hij de Voice niet gaat winnen.