Datum: Zaterdag, 14 Jan 2012, 11:44 | Bericht # 101
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ thomvonder, ik zeg ook niet dat hij beter is dan wouter want dat is zeker niet en ik snap je wel over sharon, maar iris had vorige week ook bewezen dat ze ook iets anders kan. maar vond sharon gister echt niet goed maar ik ben bang dat paul tvoh toch gaat winnen... al die mensen die dat grappig vinden als zoiemand dat wint..
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Moet ik een eerlijke mening geven over dit programma? Onderstaande tekst selecteren is voor eigen risico! Ik vind The Voice een vreselijk zeik programma. Het idee is wel leuk, maar seizoen 2 dankt alles af. Bovendien heeft dit helemaal niks met muziek te maken, soms zelf met het vernielen van goede muziek. Wat zang en en verrekte Edwin Evers Band, dat is het! Meer niet! Verder gaat het omdat ze hysterisch gezeik willen op de social media. Dan is het ook nog eens slijmig commercieel gezeik bij RTL, alles moet aan de kant gaan voor 'The Voice'! De TV Kantine, eigenlijk een super programma, moet allemaal worden aangepast voor wat zelfpromotie voor TVOH! En dan word je als echte muziek liefhebber ook nog eens lastig gevallen met her uitgaven van goede nummers door Voice-kandidaten. Dan zit er eens 's avond bij MetMichiel op 3FM in de Mega Top 5 dagoverzicht goede muziek, is het een vreselijke nummer van een Voice-kandidaat, en het orgineel. Omdat hij zo zovaak legaal gedownload is! Sneu gewoon dat sommige mensen het orgineel alleen kennen van zo'n achterlijke talentenshow! Echt ziek word ik van dat gezeik.
Weten jullie ook eens mijn mening! ;-) Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!