ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ow, ja. Ik wil er wel iets aan toevoegen. Crystalforum bestaat niet meer. Maar er is wel veel gekopieërd. Groepen bijvoorbeeld. En Parken en Bouwsels.. En lieve staff..
@ Aurlord, Heb je te veel tijd over? Het Crystal Forum is niets geworden, zoals Niels zei heb je nu al een paar dingen overgenomen De naam veranderen werkt niet alleen, want daar werd het ook niet goed bezocht.
Wees blij dat er een forum is dat goed loopt, waarom dan nog een maken?
@ Jeweetwelwie, ja maar een showroom kan je niet niet aan maken! ik ben ook van plan om mijn downloads er op te zetten want ze zijn bijna af! ik zal nog eens een PB sturen naar hem misschien kunnen we iets aan die dingen die gekopieerd zijn doen??! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, Waarvoor zijn er showrooms als je die niet kan aanmaken? Als die site er alleen is voor de downloads, waarom is er dan zo'n groot forum? Als die downloads echt zo goed zijn, dan kunnen ze ook op het ztsf geplaatst worden.
@ Jeweetwelwie, ja daar heb je gelijk in! maar ik zal als nog een PB naar Aurlord sturen en vragen of hij misschien een aantal dingen wilt aan passen en wilt verwijderen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ik zal vragen of Aurlord dat weg wil halen of wil veranderen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 17 Jan 2012, 20:10