ZTD
Aurlord
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 17:57 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Hier de beloofde ZTD! Hij is nog nieuw dus verwacht niet te veel... Er zullen later downloads opkomen. Ik heb het alvast bekend gemaakt omdat jullie het dan kunnen volgen? Want vinden jullie van het design?? Lars
Bericht Hier de beloofde ZTD! Hij is nog nieuw dus verwacht niet te veel... Er zullen later downloads opkomen. Ik heb het alvast bekend gemaakt omdat jullie het dan kunnen volgen? Want vinden jullie van het design?? Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 17:57
timo13
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:05 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik vind de naam een tikkeltje doordacht, zoo tycoon crystel - zoo tycoon diamond... disigns is wel goed alleen er staat nog bijna niks in
Bericht ik vind de naam een tikkeltje doordacht, zoo tycoon crystel - zoo tycoon diamond... disigns is wel goed alleen er staat nog bijna niks in Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:05
NielsG
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:11 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er al leuk uit! Mooi design! Maar kunnen jullie al iets verklappen over de downloads?? Niels PS, reageer ff op je PB!
Bericht Ziet er al leuk uit! Mooi design! Maar kunnen jullie al iets verklappen over de downloads?? Niels PS, reageer ff op je PB! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:11
Aurlord
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:14 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ timo13 , ik ben nu bezig met vertalen enz. @ NielsGuchelaar , dat nog niet. Ik zal ff reageren! Lars
Bericht @ timo13 , ik ben nu bezig met vertalen enz. @ NielsGuchelaar , dat nog niet. Ik zal ff reageren! Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:14
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:16 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Ik vind het jammer dat je precies dezelfde Afkorting gebruikt als die gekozen is voor de vervanging van de Courant. Ik denk nog steeds dat het weinig wordt, gewoon omdat die vorige ook al niets werd. Maar we zullen zien.. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht Ik vind het jammer dat je precies dezelfde Afkorting gebruikt als die gekozen is voor de vervanging van de Courant. Ik denk nog steeds dat het weinig wordt, gewoon omdat die vorige ook al niets werd. Maar we zullen zien.. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 19:16
NielsG
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 20:59 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Oh, ja! Nog iets! Ik zou de het taakbalkmenu, dus dat wat rechts staat. Wat breder maken..
Bericht Oh, ja! Nog iets! Ik zou de het taakbalkmenu, dus dat wat rechts staat. Wat breder maken.. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 20:59
wollykonijn
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 21:00 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie , we zijn ook nog dingen aan het regelen dat het niet te veel weg heeft van het ztsf! nu staat er bijvoorbeeld credit's maar dat gaat heel anders heten of gaat weg! meer dingen ga ik niet vertellen wat nog gaat veranderen enz.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Jeweetwelwie , we zijn ook nog dingen aan het regelen dat het niet te veel weg heeft van het ztsf! nu staat er bijvoorbeeld credit's maar dat gaat heel anders heten of gaat weg! meer dingen ga ik niet vertellen wat nog gaat veranderen enz.Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 16 Jan 2012 om 21:00
Aurlord
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 12:08 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik heb nu het forum uitgebreid. We hopen dat het niet op deze site lijkt! Mijn idee is een soort ZTAO te maken zonder inteelt. Kunnen jullie helpen verzinnen? Lars Added (17 Jan 2012, 11:08) --------------------------------------------- Het is gelukt! Eindelijk zijn de dagen, tijden, sterrenbeelden en alles nederlands! Lars
Bericht Ik heb nu het forum uitgebreid. We hopen dat het niet op deze site lijkt! Mijn idee is een soort ZTAO te maken zonder inteelt. Kunnen jullie helpen verzinnen? Lars Added (17 Jan 2012, 11:08) --------------------------------------------- Het is gelukt! Eindelijk zijn de dagen, tijden, sterrenbeelden en alles nederlands! Lars
Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 12:08
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 13:18 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
@ wollykonijn , Het feit alleen al dat er staat "prijzenkast" "credits" is 1 grote kopie. *Opnieuw zwaar teleur gesteld* @ Aurlord , Klinkt als weer een foute kopie?? Leer je wel van je fouten of wat?? Sorry dat ik het zeg, maar mijn vertrouwen in je raakt een beetje op... Raymond
Bericht @ wollykonijn , Het feit alleen al dat er staat "prijzenkast" "credits" is 1 grote kopie. *Opnieuw zwaar teleur gesteld* @ Aurlord , Klinkt als weer een foute kopie?? Leer je wel van je fouten of wat?? Sorry dat ik het zeg, maar mijn vertrouwen in je raakt een beetje op... Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 13:18
Aurlord
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 13:52 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ raymondhoek , er staat toch prijzenhoek? En als we ooit iets met "reputation" willen gaan doen moet dat er nog staan. Dat is heel moeilijk om in te voegen. Quote (raymondhoek )
Sorry dat ik het zeg, maar mijn vertrouwen in je raakt een beetje op
Dit vind ik echt niet leuk nee. Lars
Bericht @ raymondhoek , er staat toch prijzenhoek? En als we ooit iets met "reputation" willen gaan doen moet dat er nog staan. Dat is heel moeilijk om in te voegen. Quote (raymondhoek )
Sorry dat ik het zeg, maar mijn vertrouwen in je raakt een beetje op
Dit vind ik echt niet leuk nee. Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 17 Jan 2012 om 13:52