Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Probleem met zt2?
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 27 Jan 2012, 17:37 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ Christopher, Het hoeft al niet meer het is al gelukt :D
Nu dat ik de download verwijderd heb is het over!
Als het zeker de weten over is vraag ik een slotje ^_^
toch heb ik nog een probleem!
Als ik een foto heb gemaakt zegt hij kan het niet verwerken onvoldoenden geheugen op vasteschijf locatie wat moet ik doen?
En ik heb ook een probleem met opslaan!
Als ik een spel wil opslaan geeft hij aan bestand is alleen-lezen, heb al geprobeerd een aantal downloads te verwijderen maar het helpt niet help me!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 29 Jan 2012, 11:29
Bericht@ Christopher, Het hoeft al niet meer het is al gelukt :D
Nu dat ik de download verwijderd heb is het over!
Als het zeker de weten over is vraag ik een slotje ^_^
toch heb ik nog een probleem!
Als ik een foto heb gemaakt zegt hij kan het niet verwerken onvoldoenden geheugen op vasteschijf locatie wat moet ik doen?
En ik heb ook een probleem met opslaan!
Als ik een spel wil opslaan geeft hij aan bestand is alleen-lezen, heb al geprobeerd een aantal downloads te verwijderen maar het helpt niet help me!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 27 Jan 2012 om 17:37
krieke668
Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 11:28 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ wollykonijn,
dat van die foto's heb ik ook, je moet die foto dan gewoon overslaan..., je gaat best even uit je album uit, en probeer het daarna nog eens...

voor het opslaan:
ga naar:
C:\Users\jij\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel\Saved

je klikt rechts op je bestand, eigenschappen, kenmerken: alleen lezen--> je moet er op klikken zodanig dat het vakje blauw is gekleurd,(zo staat het bij mij) indien dat niet helpt zet je het gewoon uit...

^_^

Bericht veranderd door: krieke668 - Maandag, 30 Jan 2012, 11:30
Bericht@ wollykonijn,
dat van die foto's heb ik ook, je moet die foto dan gewoon overslaan..., je gaat best even uit je album uit, en probeer het daarna nog eens...

voor het opslaan:
ga naar:
C:\Users\jij\AppData\Roaming\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\Standaardprofiel\Saved

je klikt rechts op je bestand, eigenschappen, kenmerken: alleen lezen--> je moet er op klikken zodanig dat het vakje blauw is gekleurd,(zo staat het bij mij) indien dat niet helpt zet je het gewoon uit...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 30 Jan 2012 om 11:28
wollykonijn
Datum: Maandag, 30 Jan 2012, 17:09 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ krieke668,
Quote (krieke668)

Ja heb dat ook al geprobeerd en dat met die foto's werkt niet?ik klik hem weg ik kijk weer staat hij gewoon weer op Alleen-lezen?
Ik heb nu zt2 er af gegooid en krijg van iemand anders hulp!
Als die me niet kan helpen hoor ik graag meer tips ten zij jullie een oplossing weten ;)

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ krieke668,
Quote (krieke668)

Ja heb dat ook al geprobeerd en dat met die foto's werkt niet?ik klik hem weg ik kijk weer staat hij gewoon weer op Alleen-lezen?
Ik heb nu zt2 er af gegooid en krijg van iemand anders hulp!
Als die me niet kan helpen hoor ik graag meer tips ten zij jullie een oplossing weten ;)

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 30 Jan 2012 om 17:09
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz