Ik heb een groot probleem met zt2 vind ik zelf, Ik had wat gedownload van de projecten van rexo van NS of zo! Maar het probleem is dat als ik zt2 op start vraagt hij eerst wil je leren hoe je zt2 speelt, ik heb dat normaal nooit! en als ik een op geslagen spel of een zoo wil laden zie je de foto van de kaart niet meer alleen een wit vlak? en ik kan niks in me zoo plaatsen en ik heb zwart in m,n zoo wat je helemaal aan de buiten kant heb, oja en ik kan niks verwijderen! Heb ik iets verwijderd? of moet ik het spel op nieuw instraleren Ik hoor het graag! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ wollykonijn, Is dit niet de verkeerde plaats om dit te plaatsen?? Misschien moet je zt2 eraf gooien en opnieuw instaleren. Maar doe dat alleen als je het echt niet weet!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (wollykonijn)
Maar het probleem is dat als ik zt2 op start vraagt hij eerst wil je leren hoe je zt2 speelt, ik heb dat normaal nooit!
Dit maakt niet zoveel uit. 't Betekent alleen of je Tutorails wil doen.
Quote (wollykonijn)
en ik kan niks in me zoo plaatsen en ik heb zwart in m,n zoo wat je helemaal aan de buiten kant heb, oja en ik kan niks verwijderen!
Dit maakt wel wat uit, want 't betekent dat je waarschijnlijk een verkeerde download(s) hebt geïnstaleerd. Dus de enige oplossing je laatste download die je hebt gedownload verwijderen.
Quote (wollykonijn)
en als ik een op geslagen spel of een zoo wil laden zie je de foto van de kaart niet meer alleen een wit vlak?
Oke, bedankt dat jullie me willen helpen! Ik ga nu een paar downloads verwijderen, en ga kijken of het werkt! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
volgens mij zijn er twee downloads die niet werken... dat van die tuturals is een andere, maar deze komt eenmalig voor, dus eens je die hebt gehad,kom je die niet meer tegen... en bij dat probleem van niets kunnen verwwijderen, wil je dan zeggen dat je er niet met de buldozer op kan klikken? of dat het spel dan "omzeep" is... ik zou misschien eens die laatst downloads van sze verwijderen( die 2 die hij laatst uitbracht)... want ik heb zo mijn vermoedens dat dat pack één grote zt2 hartaanval is...(ik heb ook rare problemen met dat pack, vandaar)
@ chickboy, er is al eerder zo'n probleem geweest, vandaar weet hij dat...
@ krieke668, Oke, dan verwijder ik ze eens! kijken of het dan over is!
Added (25 Jan 2012, 17:30) --------------------------------------------- Ik heb net 4 dingen gezien! 1.Ik kan de download niet meer verwijderen! 2.ik kan weer dingen plaatsen, en kan als ik een object plaats het zwarte weg krijgen. 3.Ik kan me spel niet meer op slaan? 4.ik kan geen foto's meer maken?
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam