ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 93 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik ben van plan een nieuwe site te maken. Het gaat over Zoo Tycoon 2 Zoo's. Je kan je je dan aanmelden, en dan proberen een zo mooi mogelijke dierentuin te maken. Ik ben ook van plan iets met geld te doen. Maar dat komt er misschien ook niet!
The Showroom is een site die zich volledig focust op het maken van zoo's. Dus geen downloads, alleen maar zoo's. Er zijn veel goede zoobouwers actief, dus ik zou zeker eens gaan kijken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
kom op ga je tijd hier nu niet instoppen! er zijn al zoveel site's die zijn mislukt... alleen als je een bekende disigner ofzo bent lukt het, dat is wel gebleken... alle beroemde site's zijn van hoge mensen in de zt2 communitie
Datum: Donderdag, 02 Feb 2012, 21:03 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Thomas, je moet je gewoon eerst registreren. Eenmaal die stap gezet? Dan zul je zeer onder de indruk zijn van het realisme die 'de Showroomers' laten zien. De ZTSF-showroom is daarbij maar een klein ding. Hier is Krieke degene met de meest rare gebouwen, maar als je RR hebt zien bouwen weet je niet wat je ziet. ZL is een van meest beste vind ik. Maar ook Rocco, Iben, Mr. Weasel, Sipmark, Unicorn en vele anderen moet je gezien hebben. Van aquaria tot safari zijn het ultra-realistische zoos... Ik, Niels, Timo en nog anderen zul je er vast ook tegenkomen! Ik hoop dat ik je ook al vast mag verwelkomen om de beste S&T van de hele ZT-community te joinen!
En Christoffer, ik weet nu al dat het een flop gaat worden. Als ik jou was zou ik het niet doen, of een site maken zoals bijv. Frank ook heeft. Puur om alleen jouw zoo te showen..!