Quote (raymondhoek) Daar komt de volgende weer... Geen verdere reactie...
Ik dacht precies hetzelfde xD
Ik dacht ook hetzelfde
Maar Niels, Denk je niet dat als je met zoveel mensen in de staff zit, dat je straks meer staff dan leden hebt? En waarom heb je nog een site.. Er zijn tegenwoordig als zoveel sites?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Quote (Jeweetwelwie)
Maar Niels, Denk je niet dat als je met zoveel mensen in de staff zit, dat je straks meer staff dan leden hebt? En waarom heb je nog een site.. Er zijn tegenwoordig als zoveel sites?
Dit vind ik al sinds AG. Staff, staff en nog eens staff. En V.I.P.s kunnen ook in het staff-forum komen, dus dat maakt nog meer.
Datum: Donderdag, 07 Jun 2012, 21:26 | Bericht # 13
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
[center]
[big]Aura Nova has just opened![/big]
AN is a brand new forum, designed to be a relaxing and fun hangout for the Zoo Tycoon 2 community - a place for everyone to have a great time! We aim to bring you an enjoyable and friendly experience which is not only focused on Zoo Tycoon 2 but the whole community.
We have many great features at the forum which you are sure to enjoy! These include animated emoticons, three different themes, a like system and many little additions for you to check out. The forum includes sections for a wide range of subjects from debates and discussion to art and music. Although we are not mainly focused on Zoo Tycoon 2, we do have a Zoo Tycoon 2 section where you can post your S&Ts, tips or download wishlists. Design teams can request their own subforum at the site as well.
We also have a design contest up and running so make sure to register if you're interested in competing! We will have a very interesting exhibit-building contest up in a day or so so be prepared for that as well!
We hope you will enjoy this site as much as we do and that you will have a great time here! To get to Aura Nova, just click on the logo above... ~Aura Nova Staff~
Added (07 Jun 2012, 21:26) --------------------------------------------- @ timo13, Om nog even jouw bericht te beantwoorden. Dit komt voornamelijk omdat mensen weten dat NS, door dat veel mensen een tijd geleden het hebben verlaten, minder actief is. En nu willen mensen zorgen dat hun site actiever wordt. En de mensen die weg zijn gegaan van NS, naar zijn/haar site komen.
@ NielsGuchelaar, Ik snap nog niet waarom dit nou gemaakt is. Pas is er toch nog zo'n site de lucht ingekomen (eerst heette het karel). Dat was toch ook om gezellig met elkaar te praten en om de mensen weer bij elkaar te brengen? Misschien kan je dat eens uitleggen..
Hmmm.. Aan het begin werd vermeld: Karel is er voor de gezelligheid, weinig regels, veel gezelligheid. Maar nu dus meer de rest. Zal dat met Aura Nova ook niet gebeuren dan?
Ik zie tot nu toe weinig sites die het in stand houden met alleen simpel chatten.
Datum: Donderdag, 07 Jun 2012, 23:00 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Nee, Gaia is niet NS. Het is het oude Tesara. Iedereen daar heeft het over de goede tijd op Tesara. Heel de oude samenleving van daar komt weer terug. Sophie en Ruben zijn wakker geworden en oude leden keren weer terug. Dat is de reden van het succes van Gaia. Het gaat echt vooral om Zoo Tycoon en het fijne, vertrouwde gevoel. Maar waarom veel van jullie kritiek geven denk ik wel te weten. Die nieuwe, en ook oude, sites zijn grotendeels internationale sites. Daar is het heel anders. Hier gaan de zoos meer om het mooie, leuke, creatieve en onmogelijke (niet negatief bedoeld). Op sites als TS en Gaia zul je juist het realistische, mooie creatieve en echte zien. ZTSF en de internationale fora zijn een contrast en dat maakt het gelijk ook moeilijker om als ZTSF'er over te stappen naar iets internatinaals. Maar er zit wel degelijk verschil tussen de sites. AN is niet alweer de zoveelste fansite maar iets totaal anders... Snap je mijn verhaal?
Datum: Donderdag, 07 Jun 2012, 23:06 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ McCamel, Ik zeg toch niet dat het ns is!! Zeg volgens mij toch duidelijk met soepelere regels enzo
En hier op ztsf zijn verschillende showrooms die internationaal mee kunnen, denk aan n krieke, Niels, raymond, Thomas, thom, jwww en ook ikzelf wat ik al doe en ik denk dat dit voor vele een opstap is naar de andere site's Volgens mij waren iben en bent hier ooit actief en jorrit, frank enzo niet te vergeten, grot namen in de community... Dus ik heb niks te klagen over ztsf