youtube hulp
IK
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 21:23 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Kit_Fisto , Ik weet niet waarme je je scherm opneemt, maar in movie maker moet je je beeldbestand en geluidsbestand onder elkaar zetten.
Bericht @ Kit_Fisto , Ik weet niet waarme je je scherm opneemt, maar in movie maker moet je je beeldbestand en geluidsbestand onder elkaar zetten.Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 21:23
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 21:25 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ IK , Dan moet je het dus apart inspreken en dat wilt hij/zij niet. @ Kit_Fisto, Om mijn scherm op te nemen, gebruik ik: Camstudio Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ IK , Dan moet je het dus apart inspreken en dat wilt hij/zij niet. @ Kit_Fisto, Om mijn scherm op te nemen, gebruik ik: Camstudio Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 21:25
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 21:36 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
Je moet op de volgende link klikken: Het scherm wat dan opent is: Je download zal na 5 seconden starten en dan moet je de setup doorlopen. Succes!
Bericht Je moet op de volgende link klikken: Het scherm wat dan opent is: Je download zal na 5 seconden starten en dan moet je de setup doorlopen. Succes! Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 21:36
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 21:40 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ Jeweetwelwie , bij mij verschijnt die grote download knop niet.. en mijn computer zecht dan ook als hij bij 0 is dat deze site niet te vertrouwen is en dat internet dit tegenhoud of zo.
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht @ Jeweetwelwie , bij mij verschijnt die grote download knop niet.. en mijn computer zecht dan ook als hij bij 0 is dat deze site niet te vertrouwen is en dat internet dit tegenhoud of zo.Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 21:40
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 21:44 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Kit_Fisto , Het is een apart venster dat moet verschijnen. Niet de download knop die je ziet. Als hij het niet wilt doen, dan moet je op de directe link klikken. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Kit_Fisto , Het is een apart venster dat moet verschijnen. Niet de download knop die je ziet. Als hij het niet wilt doen, dan moet je op de directe link klikken. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 21:44
Kit_Fisto
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 21:50 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ Jeweetwelwie , bleh nog een probleem sorry dat dit mischien een beetje iritant is. maar als ik hem gedownload heb en zo. dan moet je een map maken om dit spul in te doen. je hebt dan drie uitleg dingen. en twee dingen die naar internet gaan. maar als je dan naar internet gaat dan kan je gewoon niks doen wat met dit progama te maken heeft. snap je me nog???
Bericht @ Jeweetwelwie , bleh nog een probleem sorry dat dit mischien een beetje iritant is. maar als ik hem gedownload heb en zo. dan moet je een map maken om dit spul in te doen. je hebt dan drie uitleg dingen. en twee dingen die naar internet gaan. maar als je dan naar internet gaat dan kan je gewoon niks doen wat met dit progama te maken heeft. snap je me nog???Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 21:50
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 22:56 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ Kit_Fisto , Zou je misschien een print screen kunnen oploaden? Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ Kit_Fisto , Zou je misschien een print screen kunnen oploaden? Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 22:56
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 01 Nov 2012, 17:29 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
@ Jeweetwelwie , ik weet niet hoe je dat weer moet doen... maar mischien is er nog een ander progama dat mischien wat makkelijker is..
Bericht @ Jeweetwelwie , ik weet niet hoe je dat weer moet doen... maar mischien is er nog een ander progama dat mischien wat makkelijker is..Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 01 Nov 2012 om 17:29
IK
Datum: Donderdag, 01 Nov 2012, 20:24 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Knipprogramma
Bericht Knipprogramma Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 01 Nov 2012 om 20:24
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 01 Nov 2012, 21:23 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ IK , Kan je misschien uitleggen wat je bedoeld?
Bericht @ IK , Kan je misschien uitleggen wat je bedoeld?Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 01 Nov 2012 om 21:23