ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
hey daar! ik heb geen idee of dit topic hier hoort maar ik zet hem hier maar bij. ik heb dringend hulp nodig. als ik filmpjes wil uploaden dan krijg ik er nooit geluid bij. en ik kan er ook niet bij praten. terwijl ik gewoon een koptelefoon heb.
kan iemand helpen! ik heb echt dringend hulp nodig .
alvast bedankt.
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Heb je geen speciale site om filmpjes te uploaden net zoals bij plaatjes (imagehack enz.). En wat bedoel je eigenlijk met praten bij dat geuploade filmpje? Heb net gekeken en je kan op deze sites filmpjes uploaden (misschien werkt het, hoop het voor je ). Bijvoorbeeld rapidshare.com of megaupload.com
Curator
@ Mark_23, ik bedoel als je bijvoorbeeld je beeldscherm wilt opnemen en dan er bij kan praten. dat is eigenlijk wat ik zoek. ik weet dat je een koptelefoon nodig hebt met zon praat ding. maar dan heb ik nog een programma nodig.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Stap 1: Start je opnameprogramma en het programma genaamd: 'geluidsrecorder' op Stap 2: Begin met filmen Stap 3: Neem met de geluidsrecorder je stem op.
Curator
@ IK, bedankt maar ik kom weer met een domme vraag. xD ik heb geen video aparaat er aan verbonden of zo. dus ik heb een ander progama voor te filmen maar dan werkt het opnemen van windows movie maker weer niet. kun je me nog volgen??
gr. Marijn