ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Goeiemorgen/middag/avond iedereen Dit topic is bedoeld om filmpjes die jij hebt gemaakt en op youtube gezet hebt te plaatsen. Ik heb er zelf ook al een paar (4 ) op mijn youtube account staan waarvan deze net nieuw is: Film Themes Veel plezier er mee en ik hoop dat er meer mensen hun filmpjes delen zullen . Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Vrijdag, 23 Nov 2012, 19:13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ jeffrey, leuk filmpje! ik heb hem ook als leuk gemakeerdt. maar ik zou er de volgende keer wat anders er bij doen dan alleen een plaatje. een stukje uit de film bijvoorbeeld. voorde rest heb ik nog een ding te zeggen: waarom staat Lord of de rings er niet bij??! xD. schande zeg xD. ( grapje)
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ Kit_Fisto, Er stonden er meerdere tussen waaronder Lord of the Rings maar het bestand werd dan te groot om te kunnen plaatsen En die filmpjes mag ik er eigenlijk niet achter zetten want dan ben ik bang dat ik problemen krijg met copyright schending Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 185 Prijzenkast:
0
Verzorger
@ jeffrey,
deze marine land lag in spanje in de buurt van magrat. Ze hadden een kleine dierentuin met vooral zee dieren natuurlijk en een glijbanen park met zwembaden. echt een mooi park ! Brullende Leeuwen