~General Photographics topic~
plaast hier alles over foto's, camera's, tips and tricks, problemen, vragen, etc.!
iedereen is welkom met vragen, en ik zou heel graag jullie foto's/camera's zien!
ik begin wel:
ik heb voor Kerst een nieuwe camera gekregen, de Canon Powershot SX510 HS
ben meteen op pad gegaan naar mijn favoriete plekje: de Kromme Rijn, ik woon er vlakbij en ik heb zo een plekje waar een ijsvogelholletje zit en dus soms ook een ijsvogeltje! heel bijzonder omdat het heel dicht bij het dorp is en dus heel veel wandelaars, het holletje is best te zien maar je moet er gewoon net met je oog op vallen! het ligt ook vlak langs de snelweg… een wonder dus dat hij niet zo schuw is!
na een tijdje had ik beet, hij zat op een tak helemaal aan de overkant in een soort boompje
daar heeft hij ongeveer 10 minuten gezeten en toen vloog hij weg:
helemaal aan de overkant op volle zoom, dus niet zo scherp meer, maar hij staat erop!
ik kan niet wachten op jullie belevenissen en andere fotografie-dingen!
Added (05 Aug 2015, 21:09)
---------------------------------------------
ik weet niet of iemand hier aan fotografie doet, maar ik in iedergeval wel, hier mijn Instagram: https://instagram.com/wvnaturephotography/
verder heb ik nog een hele kleine verassing, hier alvast wat foto's van 2 katachtigen uit het roofdierenpark:
(copyright to me on all pictures posted here by me and posted by me on instagram, don't use them)