Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
General Photographics topic
ZooZa
Datum: Woensdag, 05 Aug 2015, 21:09 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

~General Photographics topic~

plaast hier alles over foto's, camera's, tips and tricks, problemen, vragen, etc.!
iedereen is welkom met vragen, en ik zou heel graag jullie foto's/camera's zien!    

ik begin wel:

ik heb voor Kerst een nieuwe camera gekregen, de Canon Powershot SX510 HS
ben meteen op pad gegaan naar mijn favoriete plekje: de Kromme Rijn, ik woon er vlakbij en ik heb zo een plekje waar een ijsvogelholletje zit en dus soms ook een ijsvogeltje! heel bijzonder omdat het heel dicht bij het dorp is en dus heel veel wandelaars, het holletje is best te zien maar je moet er gewoon net met je oog op vallen! het ligt ook vlak langs de snelweg… een wonder dus dat hij niet zo schuw is!
na een tijdje had ik beet, hij zat op een tak helemaal aan de overkant in een soort boompje
daar heeft hij ongeveer 10 minuten gezeten en toen vloog hij weg:

helemaal aan de overkant op volle zoom, dus niet zo scherp meer, maar hij staat erop!  :D
ik kan niet wachten op jullie belevenissen en andere fotografie-dingen!

Added (05 Aug 2015, 21:09)
---------------------------------------------
ik weet niet of iemand hier aan fotografie doet, maar ik in iedergeval wel, hier mijn Instagram: https://instagram.com/wvnaturephotography/
verder heb ik nog een hele kleine verassing, hier alvast wat foto's van 2 katachtigen uit het roofdierenpark:

(copyright to me on all pictures posted here by me and posted by me on instagram, don't use them)

Bericht
~General Photographics topic~

plaast hier alles over foto's, camera's, tips and tricks, problemen, vragen, etc.!
iedereen is welkom met vragen, en ik zou heel graag jullie foto's/camera's zien!    

ik begin wel:

ik heb voor Kerst een nieuwe camera gekregen, de Canon Powershot SX510 HS
ben meteen op pad gegaan naar mijn favoriete plekje: de Kromme Rijn, ik woon er vlakbij en ik heb zo een plekje waar een ijsvogelholletje zit en dus soms ook een ijsvogeltje! heel bijzonder omdat het heel dicht bij het dorp is en dus heel veel wandelaars, het holletje is best te zien maar je moet er gewoon net met je oog op vallen! het ligt ook vlak langs de snelweg… een wonder dus dat hij niet zo schuw is!
na een tijdje had ik beet, hij zat op een tak helemaal aan de overkant in een soort boompje
daar heeft hij ongeveer 10 minuten gezeten en toen vloog hij weg:

helemaal aan de overkant op volle zoom, dus niet zo scherp meer, maar hij staat erop!  :D
ik kan niet wachten op jullie belevenissen en andere fotografie-dingen!

Added (05 Aug 2015, 21:09)
---------------------------------------------
ik weet niet of iemand hier aan fotografie doet, maar ik in iedergeval wel, hier mijn Instagram: https://instagram.com/wvnaturephotography/
verder heb ik nog een hele kleine verassing, hier alvast wat foto's van 2 katachtigen uit het roofdierenpark:

(copyright to me on all pictures posted here by me and posted by me on instagram, don't use them)

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 05 Aug 2015 om 21:09
carnotaurus
Datum: Donderdag, 06 Aug 2015, 12:45 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Leuk, een ijsvogel gefotografeerd!
Hoewel ik meermaals het voorrecht heb gehad dit prachtige vogeltje tegen te komen in de natuur,
is het me nooit gelukt om ook maar een beetje en goede foto ervan te maken, gefeliciteerd!

Ik denk trouwens wat je het best vooraan in het topic kunt noemen dat ALLE foto's die hier geplaatst zijn
niet zonder toestemming van degene die de afbeelding geplaatst heeft gebruikt mogen worden.
(tenminste, mijn foto's ook niet! :p )

Mag ik trouwens vragen welke site je gebruikt voor het uploaden?

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtLeuk, een ijsvogel gefotografeerd!
Hoewel ik meermaals het voorrecht heb gehad dit prachtige vogeltje tegen te komen in de natuur,
is het me nooit gelukt om ook maar een beetje en goede foto ervan te maken, gefeliciteerd!

Ik denk trouwens wat je het best vooraan in het topic kunt noemen dat ALLE foto's die hier geplaatst zijn
niet zonder toestemming van degene die de afbeelding geplaatst heeft gebruikt mogen worden.
(tenminste, mijn foto's ook niet! :p )

Mag ik trouwens vragen welke site je gebruikt voor het uploaden?

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 06 Aug 2015 om 12:45
JowJonas
Datum: Donderdag, 06 Aug 2015, 21:27 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Mooie foto's zeg! Ikzelf ben niet bezig met fotografie, ik teken liever :)

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtMooie foto's zeg! Ikzelf ben niet bezig met fotografie, ik teken liever :)

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 06 Aug 2015 om 21:27
ZooZa
Datum: Vrijdag, 07 Aug 2015, 06:50 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

@ carnotaurus, bedankt! Gebruik zelf altijd photobucket ;)
@ JowJonas, ook bedankt! Vind tekenen en schilderen ook altijd leuk! Heb ook een paar van mn tekeningen op TRT geposthttp://thezt2roundtable.com/topic/11097485/1/#new
iedereen mag hier dus zijn fotos plaatsen :D

Bericht@ carnotaurus, bedankt! Gebruik zelf altijd photobucket ;)
@ JowJonas, ook bedankt! Vind tekenen en schilderen ook altijd leuk! Heb ook een paar van mn tekeningen op TRT geposthttp://thezt2roundtable.com/topic/11097485/1/#new
iedereen mag hier dus zijn fotos plaatsen :D

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 07 Aug 2015 om 06:50
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz