Zt.nl
Laraatje2008
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 18:18 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Doet ZT.nl bij jullie het ook niet? Ik krijg elke keer dat hij niet bestaat. Nou hij bestaat egt wel en ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ze gisteren aan het uploaden waren. Het is de laatste vaak raak op die website. Het is best wel balen, want van 1 ronde van EYZ van ZT1 ben ik coordinator van. Moet wel even doorgeven dat ik namelijk op vakantie ben. Maar ja, hopelijk komt hij morgenvroeg even online, dan kan ik het alsnog melden. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Hallo iedereen, Doet ZT.nl bij jullie het ook niet? Ik krijg elke keer dat hij niet bestaat. Nou hij bestaat egt wel en ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ze gisteren aan het uploaden waren. Het is de laatste vaak raak op die website. Het is best wel balen, want van 1 ronde van EYZ van ZT1 ben ik coordinator van. Moet wel even doorgeven dat ik namelijk op vakantie ben. Maar ja, hopelijk komt hij morgenvroeg even online, dan kan ik het alsnog melden. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 18:18
raymondhoek
Datum: Zondag, 06 Sep 2009, 18:34 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
De website is inderdaad offline. Dit was al van te voren gemeld. De provider van zt.nl is de server aan het verhuizen. Hierdoor is de site nu geheel offline.
Dat is het hele probleem Raymond
Bericht De website is inderdaad offline. Dit was al van te voren gemeld. De provider van zt.nl is de server aan het verhuizen. Hierdoor is de site nu geheel offline.
Dat is het hele probleem Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 06 Sep 2009 om 18:34
mstickmanp
Datum: Maandag, 07 Sep 2009, 06:56 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
So will the site return? It is one of my favorite sites, so hopefully it does.
Bericht veranderd door: mstickmanp - Maandag, 07 Sep 2009, 06:57
Bericht So will the site return? It is one of my favorite sites, so hopefully it does. Bericht getypt door - mstickmanp Toegevoegd op 07 Sep 2009 om 06:56
thomvonder
Datum: Maandag, 07 Sep 2009, 07:50 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
ik heb dit net als jullie ook hij doet het NU ook niet dus ik hoop later
Bericht ik heb dit net als jullie ook hij doet het NU ook niet dus ik hoop later Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 07 Sep 2009 om 07:50
africanfreak
Datum: Maandag, 07 Sep 2009, 19:00 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
ik heb even met ruud gepraat. ze waren bezig met de server te verhuizen. de melding vinden ze zelf ERG vreemd, en hun provider is niet te berijken. het kan dus tot morgen duren, tot volgende week, maar de kans dat er geen zt.nl meer is/komt is net ze groot. we wachten maar af, zodra ik meer weet van ruud & co zal ik dit melden.
de nieuwe nederlandse designer! vragen over zt of designen? pb me!
Bericht ik heb even met ruud gepraat. ze waren bezig met de server te verhuizen. de melding vinden ze zelf ERG vreemd, en hun provider is niet te berijken. het kan dus tot morgen duren, tot volgende week, maar de kans dat er geen zt.nl meer is/komt is net ze groot. we wachten maar af, zodra ik meer weet van ruud & co zal ik dit melden. Bericht getypt door - africanfreak Toegevoegd op 07 Sep 2009 om 19:00
yur
Datum: Maandag, 07 Sep 2009, 21:28 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
zt.nl is weer online dus dit topic kan volgensmij gesloten worden ?? Yur
bezoek ook eens mijn Showroom !
raymondhoek
Datum: Maandag, 07 Sep 2009, 22:10 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
ZTSF Admin
Directeur
Innderdaad, probleem opgelost, en dus topic gesloten Raymond (Site-admin)
Bericht Innderdaad, probleem opgelost, en dus topic gesloten Raymond (Site-admin) Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 07 Sep 2009 om 22:10