Zoals er in DIT bericht te zien is, werkt ZTSF V2.0 niet geheel juist bij alle browsers. Indien hij zegt dat die bij jou moet werken, maar hij werkt niet.
Laat hier dan weten wat er mis is!
Vul het volgende formulier in: - Mijn probleem is.... - Verduidelijking van mijn probleem (dmv een plaatje indien mogelijk) - Groep: (Af te lezen in je profiel) - Browser: (Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Chrome, Firefox, Etc.) - Besturingssysteem: (Windows XP, Vista, 7, etc.)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ Jeweetwelwie, Hij bedoeld de tapbladen. Links bovenin staan 2 tab bladen: Forumregels (denk ik) en Nieuwste Berichten. Door de bamboe banner aan de linkerkant, zie je het eerste tabblad niet meer. (doet het wel als je erop klikt!)
Groetjes, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Jeweetwelwie, ik had idd een hele ouwe versie van IE. Nu Chrome 9en er gaat een wereld voor mij open ;-) De ZTSF pagina ziet er nu nog strakker uit en laad wel 4 x zo snel nu! Bedankt voor de TIP) Echter, de bamboe banner links boven is er nog. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bedankt voor het melden. We zullen gaan kijken naar een oplossing.
Groetjes, Jeweetwelwie
Edit: Inmiddels ben ik er achter hoe het komt. Wij hebben een hoogte opgegeven, maar door de reclamebalk van ucoz gaat het mis. Ik hoop dat het snel verholpen is.
er word gezegd dat IE 10 een minpunt heeft met het onder menu maar ik heb op zich geen last er van of ik bedoel iets anders een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER