Spelfouten
zebra_aap
Datum: Zondag, 29 Maa 2009, 19:06 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
Parkeerhulp
Oké, dan heb ik er ook nog wel een Onder het kopje 'foto's' staat 'meetng' ipv 'meeting' en (iets minder belangrijk) staat onder het kopje 'internet café' 'jou' ipv 'jouw'
Goed trouwens dat je iets aan de spellingsfouten wilt doen!
Even in death, I'll be yours *Gefeliciteerd...Raymond!*
Bericht Oké, dan heb ik er ook nog wel een Onder het kopje 'foto's' staat 'meetng' ipv 'meeting' en (iets minder belangrijk) staat onder het kopje 'internet café' 'jou' ipv 'jouw'
Goed trouwens dat je iets aan de spellingsfouten wilt doen!
Bericht getypt door - zebra_aap Toegevoegd op 29 Maa 2009 om 19:06
joren
Datum: Dinsdag, 14 Apr 2009, 15:44 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Downloads in selctie: 19, staat bij Rey downloads volgens mij klopt dat niet
AAAAAHHH
Bericht Downloads in selctie: 19, staat bij Rey downloads volgens mij klopt dat niet Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 14 Apr 2009 om 15:44
Erry2000
Datum: Dinsdag, 14 Apr 2009, 16:37 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
*telt de REY downloads even na* Wat klopt er niet aan dan volgens jou? Ik tel toch echt 19 downloads! Vergeet niet om onderin naar pagina 2 van de categorie te gaan voor de laatste 9 downloads, hea !
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht *telt de REY downloads even na* Wat klopt er niet aan dan volgens jou? Ik tel toch echt 19 downloads! Vergeet niet om onderin naar pagina 2 van de categorie te gaan voor de laatste 9 downloads, hea ! Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 14 Apr 2009 om 16:37
joren
Datum: Dinsdag, 14 Apr 2009, 18:00 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ja dat klopt dat zie ik ook wel :P Maar Selctie is dat een woord?
AAAAAHHH
Bericht Ja dat klopt dat zie ik ook wel :P Maar Selctie is dat een woord? Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 14 Apr 2009 om 18:00
Erry2000
Datum: Dinsdag, 14 Apr 2009, 21:01 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
7
Technisch medewerker
Curator
Oooow... ... Sorry, ik had niet begrepen dat het daarom ging. Hoe zit dat Raymond? Typfout?
Forget the crew... Follow the rules!
Bericht Oooow... ... Sorry, ik had niet begrepen dat het daarom ging. Hoe zit dat Raymond? Typfout? Bericht getypt door - Erry2000 Toegevoegd op 14 Apr 2009 om 21:01
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 14 Apr 2009, 22:29 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Waar de fout precies is op te lossen weet ik niet... Maar aangezien het hele download gedeelte nog onder de hand moet worden genomen (kwa layout), zal ik het zeker tegenkomen... Als ik het tegenkom zal ik het oplossen... Bedankt voor het melden... Raymond
Bericht Waar de fout precies is op te lossen weet ik niet... Maar aangezien het hele download gedeelte nog onder de hand moet worden genomen (kwa layout), zal ik het zeker tegenkomen... Als ik het tegenkom zal ik het oplossen... Bedankt voor het melden... Raymond
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 14 Apr 2009 om 22:29
joren
Datum: Zondag, 24 Mei 2009, 11:50 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Maakt niet uit errol ik begrijp dat het verwarrend. En raymond het is opzich niet zo storend dus doe maar rustig aan Added (24 Mei 2009, 11:50) --------------------------------------------- Beetje bump maar het is een spellingsfout in het REY foto deel staat bij het moderne bankje: Modern bamkje.
AAAAAHHH
Bericht Maakt niet uit errol ik begrijp dat het verwarrend. En raymond het is opzich niet zo storend dus doe maar rustig aan Added (24 Mei 2009, 11:50) --------------------------------------------- Beetje bump maar het is een spellingsfout in het REY foto deel staat bij het moderne bankje: Modern bamkje.
Bericht getypt door - joren Toegevoegd op 24 Mei 2009 om 11:50
Frank
Datum: Woensdag, 19 Aug 2009, 14:33 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Misschien een bump, maar ik wil dit gelieve toch wel melden! Bij het Zoo Tycoon 1 subforum staat:" Zoo Tycoon 1: Dino Digs", terwijl het pack geloof ik echter "Zoo Tycoon 1: Dinosaur Digs" heet! Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker, maar geloof ik wel kwa mijn Zoo Tycoon kennis! Frank (TigerKeeper)
P.S.: Dit is echter geen spellings fout, maar ik plaats het hier om dat ik niet weet waar het anders hoort te staan!
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Woensdag, 19 Aug 2009, 14:36
Bericht Misschien een bump, maar ik wil dit gelieve toch wel melden! Bij het Zoo Tycoon 1 subforum staat:" Zoo Tycoon 1: Dino Digs", terwijl het pack geloof ik echter "Zoo Tycoon 1: Dinosaur Digs" heet! Maar dat weet ik ook niet helemaal zeker, maar geloof ik wel kwa mijn Zoo Tycoon kennis! Frank (TigerKeeper)
P.S.: Dit is echter geen spellings fout, maar ik plaats het hier om dat ik niet weet waar het anders hoort te staan!
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 19 Aug 2009 om 14:33
ikbenkevin
Datum: Maandag, 16 Aug 2010, 18:08 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
sorry als dit bump is maar bij de forumregels staat heb respect voor je jedeforummer kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht sorry als dit bump is maar bij de forumregels staat heb respect voor je jedeforummer kevin
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 16 Aug 2010 om 18:08
raymondhoek
Datum: Maandag, 16 Aug 2010, 21:00 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Quote (ikbenkevin )
sorry als dit bump is maar bij de forumregels staat heb respect voor je jedeforummer kevin
Ontzettend bedankt voor de melding... Het is inmiddels verbeterd. Raymond (Site-admin)
Bericht Quote (ikbenkevin )
Ontzettend bedankt voor de melding... Het is inmiddels verbeterd. Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 16 Aug 2010 om 21:00