ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik zie het nu ook, maar waarschijnlijk te snel getypt. Kan gebeuren. Groetjes van Laraatje, maar het is goed dat je het opmerkt. Fijne feestdagen van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Laten we hier dan maar meteen een algemeen typfouten topic van maken! Dat lijkt me wel zo handig. De eerste proefmod die dit leest kan dus wat mij betreft de topic titel veranderen, daar leren ze meer van dan wanneer ze lezen dat ik het al gedaan heb ! Forget the crew... Follow the rules!
Geschiedenis spelfout opgelost ! De subfora kun je alleen in het admin panneel een andere naam geven, en zoals de naam al doet vermoeden kan alleen de admin daarin ! Dat zal Raymond dus even zelf moeten doen ! Forget the crew... Follow the rules!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb een aantal foutjes ontdekt in de forumregels, maar dat zijn eerder ook grammaticale fouten, niet vervelend bedoelt, want ik vind ZTSF geweldig!
een voorbeeldje: Probeer je berichten te onderbouwen. Berichten als: oh, wow, cool, hoi, mooi, goed, leuk, etc, etc, etc zijn nietszeggende berichten. Deze berichten zullen dan ook (zonder pardon verwijderd) verwijderd worden. (2x verwijderd)
Maar anders moet je het even doorlezen, maar nogmaals: niet vervelend bedoeld; ik zou het zelf denk ik ook vaak genoeg fout doen, lees mijn berichten allemaal maar eens na: VOL MET SPELFOUTEN!
Bericht veranderd door: paultjuh - Vrijdag, 27 Maa 2009, 20:19
Ik heb een aantal foutjes ontdekt in de forumregels, maar dat zijn eerder ook grammaticale fouten, niet vervelend bedoelt, want ik vind ZTSF geweldig! een voorbeeldje: Probeer je berichten te onderbouwen. Berichten als: oh, wow, cool, hoi, mooi, goed, leuk, etc, etc, etc zijn nietszeggende berichten. Deze berichten zullen dan ook (zonder pardon verwijderd) verwijderd worden. (2x verwijderd) Maar anders moet je het even doorlezen, maar nogmaals: niet vervelend bedoeld; ik zou het zelf denk ik ook vaak genoeg fout doen, lees mijn berichten allemaal maar eens na: VOL MET SPELFOUTEN!
We weten dat het ZTSF (doordat het nieuw is) genoeg fouten bevat, waaronder vooral veel spellings-fouten... Daarom is dit topic in het leven geroepen... De crew heeft er simpel weg niet de tijd voor om ALLES 3x na te lezen...
Daarom vinden wij het maar wat fijn als er mensen zijn die dit soort fouten melden...