ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik doe niks maar in de vakantie ga ik 2 weken werken in Buiten Kunst, daar verdien je echt veel maarja ik ben ook 15 , ik mag nog niet werken in super markten
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Bericht veranderd door: caspar1995 - Zondag, 02 Jan 2011, 21:51
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik helpte de buurjongen met de zakken aanmaakhou vullen. ik had in 10 minuten 3 zakken gevuld die 3 euro per stuk kosten.(duur maar het zijn redlijk grote zakken) toen hielp ik met ze verkopen. nou, hij verdiende lekker 9 euro in 10 minuten, en toen zijn hij dat hij me tiet ging betalen!. ik zou al blij zijn met 1 euro per zak maar nee hoor. dus stopte ik. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Bericht veranderd door: jarni - Zondag, 02 Jan 2011, 22:28
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
ik heb een hele poos kranten gelopen maar door problemen ben ik onslagen maar nu loop ik voor school stage in een vogelpark in ruinen link>>http://www.vogelparkruinen.nl/www.vogelparkruinen.nl/Vogelpark_Ruinen.html ik hoop dat ik daar later werk kan krijgen ik hoop wel dat jullie dan een zaterdagje langskomen XD neej hoef niet hoor
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik heb zeven jaar in een koi en vijvercentrum gewerkt hellaas wegens overname van de zaak is het personeel ontslagen. ben op dit moment niet aan het werk ivm met wat lichamelijke problemen