ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Hier kun je schrijven wat voor baan je hebt of wat voor bijbaan je hebt!! Schrijf je ervaringen hier op en zeg wat je later eventueel wil worden. Ik zelf werk bij een sociale werkvoorziening, want ik ben zelf licht slechthorend. Ik werk daar als schoonmaakster.'s Morgens in het hoofdgebouw en 's middags bij een basisschool. Bij de basisschool is het gezelligste want dan ben je uit het bedrijf zelf en dan kun je een beetje rustig aan doen. Bijbaantjes heb ik zelf genoeg gehad. Vakkenvuller ben ik 7 jaar geweest en krantjes rondbrengen. Daarna ben ik aan vaste banen begonnen. Nu werk ik hier en het bevalt me niet zo goed. Wil eigenlijk een administratieve kant op en de hele dag achter de pc zitten. Dat lijkt me wel wat. Maar genoeg erover. Hoor graag van jullie ervaringen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik zelf repareer hier en daar pc's ij buren, familie, en soms kennissen daarvan, en tegenwoordig ook nog kennisen daarvan... Daar krijg ik dan altijd geld voor, en dat verdient goed... Een stuk orgineler dan vakkenvullen of kranten bezorgen.. Ik wil altijd iets uniek's XD
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb twee maanden vakkengevuld als vakantiebaantje en ben toen 'gepromoveerd' tot slagersslaaf (Ik was de hulp van de slager in een supermarkt ik moest vlees inpakken, gehakt draaien en bijvullen en daarnaast nog schoonmaken). Ik ben hiermee gestopt omdat ik te druk was met school, maar als ik straks examen heb gedaan, wil ik toch wel weer een baantje zoeken, de bodem van de portemonnee is iets te vaak te zien, als je begrijpt wat ik bedoel
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger