ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier kun je schrijven naar welke muziek je op dat moment luistert. Ik luister nu naar een Nederlandstalige zender, eigenlijk friese zender en heerlijk morgen muziek en wakker worden muziek. Oke, schrijf hier welke muziek je leuk vindt en welke bands mag eventueel met een filmpje van you tube of eventueel een plaatje van de band of artiest. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik hou van alle muziek eigenlijk! Vooral pop enzo maar ook wel beyonce vind ik mooi, en dance en house vind ook geweldig! Michael bublé vind ook lekker om mee te zingen! Ik kan heel goed zingen zeggen ze.. Haleee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Op dit moment luister ik naar de soundtrack van Harry Potter [img]http://www.superzt.ucoz.com/sml/shy.gif[/img] Maar het is gewoon best lekkere muziek, als achtergrond
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 16 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Hey Ik luister meestal naar rock, new wave, industrial/alternative metal en metal, en alles wat daar tussen in zit. Vooral bands als Whitin Temptation, en andere female fronted rock en metal, vind ik erg leuk. Ook celtic, ierse, schotse en Australishe muziek, en film muziek vind ik wel leuk.
cheers,
I love Australia!! Op de meeste ZT2 forums heet ik Aussie Fan! :D