ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier kun je schrijven naar welke muziek je op dat moment luistert. Ik luister nu naar een Nederlandstalige zender, eigenlijk friese zender en heerlijk morgen muziek en wakker worden muziek. Oke, schrijf hier welke muziek je leuk vindt en welke bands mag eventueel met een filmpje van you tube of eventueel een plaatje van de band of artiest. En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 15 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Misschien niet alleen spreken over wat je NU luisterd, maar ook over wat je gewoonlijk luistert ? Dat lijkt me wel passend voor zo'n topic als dit...
Op dit moment luister ik zelf niks, maar heb net nog The Number of The Beast en Run To The Hills van Iron Maiden geluisterd. Gewoonlijk luister ik metal, vooral heavy metal en power metal ,in mindere mate ook gothic ,symphonic en industrial metal ; verder luister ik ook rock ,hardrock en soms grunge. Tot mijn bands behoren onder andere uiteraard Iron Maiden (huidige favoriet !) , de oude Metallica, Kamelot, Epica, Nightwish, Within Temptation, Symphony X, Blind Guardian, Rammstein, Ozzy Osbourne, Black Sabbath, Motörhead, After Forever , Guns N' Roses, Nirvana, Queen en andere.
Forever keep the dream inside, the chance to fight another fight.
Bericht veranderd door: The_Nomad - Zaterdag, 10 Jan 2009, 12:11
Een vriend van me die heeft samen met 2 klasgenoten van hem een rap opgenomen in een professionele opneem ruimte bij hun op school... Dit is het resultaat...
Ik presenteer jullie de rap van "Mario" Ft "Rolo" Ft "KV"
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 67 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Ik heb veelsteveel spelletjes maar alleen maar race,dierentuine en achtbaan spellen Maar toch luister ik veel rap, ik kan goed rappen Yes I believe.......... in ZT2! Ik heet Peter zo mag je me ook noemen gefiliciteert... raymond!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 99 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Meestal wat harde muziek, naar mijn mening dan. Mart heeft me ermee aangestoken :P Enkele hiervan zijn Frontline, Time of Dying en Unknown Soldier. Hi, ik ben Gerben ;) En zo wil ik ook graag genoemt worden.