ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Jongens en meiden tuurlijk, ik heb moeite om een foto te plaatsen. ( ik weet niet hoe je dat moet doen) Ik weet dus niet of hij zichtbaar is. Hoe dan ook, ik zie dat jullie allemaal zeer jeugdig zijn. Ik voel mij al echt een ouwe *** worden zo tussen jullie ;-)) Ik zou bijna mijn naam veranderen in ZTSF OPA hahaha. Wat mij opvalt is dat jullie zeer volwassen werk leveren kwa ZT betreft. RESPECT voor jullie wizkids !!! @ Raymond: Je hebt een GEWELDIGE site opgebouwt en ik doe duizende nieuwe ide"en op door jullie. Bedankt allemaal. Vriendelijke groetjes Remeo ( Cor )
* Hij is dus niet zichtbaar zie ik, sorry voor mijn onwetendheid ;( *
** Het is gelukt met dank aan boerroel545 THANKS!!! ** Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Maandag, 04 Feb 2013, 16:46
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Nou ben ik hier al bijna een jaartje dus het wordt maar eens tijd voor een fototje. Hier even een snelle foto van mij met mijn broer en broertje. Ik ben diegene helemaal links. (foto van 2,5 jaar geleden) Er komt binnenkort denk ik nog een recente foto.
Groetjes Mark
Added (05 Feb 2013, 16:48) --------------------------------------------- Sorry, degene rechts ben ik. De foto is omgedraaid zie ik nu.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ Mark_23, WOOW drie paar dezelfde ogen en monden. Geen twijfel over mogelijk: jullie zijn broers. Je staat op een mooie plek als ik zo naar die achtergrond van je foto kijk. Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!