Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 22:12 | Bericht # 291
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
eigenaar van het topic, bump is legit.
Ik ben gewoon te lui om wat op Nuzlocke forums te posten. Ik heb ondertussen al een hoop nuzlocke gedaan, eigenlijk te gek om bij te houden. Mijn ergste nuzlocke ervaring was waarschijnlijk mijn laatste Firered, waarin ik bij Vermillion city aankwam met een team van twee water types en 4 flying types. Ik heb de waardeloze magikarp op mn team geboxt en een Diglett gevangen, Lt. Surge's Pikachu ontwijkt Diglett's dig en verslaat hem vervolgens met twee Quick attacks, waarna de rest van mn team doodgaat aan zijn Pikachu en Raichu. Dus toen had ik alleen nog een Magikarp.
Datum: Maandag, 18 Feb 2013, 21:07 | Bericht # 293
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
@ Jeroen-krokofreak, En het ziet er erg goed uit
Ik doe op het moment twee Nuzlockes, te zien op mijn YT account. Een met 5 deaths (TOGEKISS >: () en een met 2.
Verder heb ik de laatste tijd 0, jawel 0 Pokemon gesprite :P Voor degene die erg geïnteresseerd zijn in Pokémon, hier kan je geweldig terecht: http://trophygarden.eu/forum/index.php
Added (18 Feb 2013, 20:07) --------------------------------------------- Ik heb nog een werkje gemaakt voor een toernooi. Ver van perfect, maar ik kwam in tijdnood dus heb ik hem maar zo ingeleverd. Ik ga hem natuurlijk nog verbeteren.
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 13 Jan 2013, 20:55
he even een vraag ik speel pokemon platinum en heb net de national dex en nu is de vraag is hier een lid dat mijn de johto starters cyndaquil, totodyl en chicorita kan geven heb je deze pokemons PB me dan even voor meer info een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, hoi, waar wil je ze op krijgen.... ik heb ze namelijk op platinum..... of op diamond of pearl (r4 kaart) maar ik heb ook gold of white los... ik weet alleen niet waar ik ze op heb ik zal even kijken groetjes van mij