ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb hier wat om dit topic tot leven te brengen. Links=nieuwste, rechts=oudste. Een aantal lelijk zitten er niet bij, maar als je ze wil zien, zeg het maar.
Bericht veranderd door: IK - Zondag, 09 Sep 2012, 17:03
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
http://s7.zetaboards.com/Nuzlocke_Forum/topic/8739233/1/#new Dit is een link naar waar je mijn Nuzlocke kan volgen. Ik heb geen update schema, maar ik probeer eens per week te updaten, 2 keer zou te gek zijn. Ik heb deze vakantie 2 andere gedaan, bijna 3, maar die mag je zelf vinden via mijn profiel :3
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 22:12 | Bericht # 290
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
eigenaar van het topic, bump is legit.
Ik ben gewoon te lui om wat op Nuzlocke forums te posten. Ik heb ondertussen al een hoop nuzlocke gedaan, eigenlijk te gek om bij te houden. Mijn ergste nuzlocke ervaring was waarschijnlijk mijn laatste Firered, waarin ik bij Vermillion city aankwam met een team van twee water types en 4 flying types. Ik heb de waardeloze magikarp op mn team geboxt en een Diglett gevangen, Lt. Surge's Pikachu ontwijkt Diglett's dig en verslaat hem vervolgens met twee Quick attacks, waarna de rest van mn team doodgaat aan zijn Pikachu en Raichu. Dus toen had ik alleen nog een Magikarp.