Pokemon
chickboy
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 10:44 | Bericht # 261
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
Verzorger
Lol, mijn vriend speelde ook een keer een Ruby Nuzlocke. toen hij Steven had bereikt had hij uiteindelijk nog 3 pokemon over en Steven alleen nog zijn Metagross. Zijn Absol deed Perish Song en werd meteen op die zelfde beurt verslagen door Metagross - Perish count 2. Hij gebruikt nu zijn Armaldo, ook in een keer KO - Perish count 1. hij gebruikt nu zijn laatste poke, Swampert, en die moet alleen maar een hit kunnen weerstaan om te winnen. Metagross used Hyper Beam.
Bericht Lol, mijn vriend speelde ook een keer een Ruby Nuzlocke. toen hij Steven had bereikt had hij uiteindelijk nog 3 pokemon over en Steven alleen nog zijn Metagross. Zijn Absol deed Perish Song en werd meteen op die zelfde beurt verslagen door Metagross - Perish count 2. Hij gebruikt nu zijn Armaldo, ook in een keer KO - Perish count 1. hij gebruikt nu zijn laatste poke, Swampert, en die moet alleen maar een hit kunnen weerstaan om te winnen. Metagross used Hyper Beam. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 10:44
depep123
Datum: Zondag, 10 Jun 2012, 10:58 | Bericht # 262
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
vet leuk gedaan zeg!
Bericht vet leuk gedaan zeg! Bericht getypt door - depep123 Toegevoegd op 10 Jun 2012 om 10:58
IK
Datum: Maandag, 11 Jun 2012, 16:14 | Bericht # 263
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Quote (IK )
Carlos, Grovyle Jimmy, Linoone Bobby, Mightyena Bill, Hariyama Lacy, shiny Pelipper
R.I.P. Lacy en Lala (Numel) Welkom, Efy (Swablu) Mijn eerste shiny ooit. WEG! (Bobby is geboxd)
Bericht Quote (IK )
Carlos, Grovyle Jimmy, Linoone Bobby, Mightyena Bill, Hariyama Lacy, shiny Pelipper
R.I.P. Lacy en Lala (Numel) Welkom, Efy (Swablu) Mijn eerste shiny ooit. WEG! (Bobby is geboxd)Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 11 Jun 2012 om 16:14
chickboy
Datum: Maandag, 11 Jun 2012, 18:31 | Bericht # 264
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
uhm... hou jij je aan de Nuzlocke regels in geval van Shinies? WTF? das gewoon zonde. bijna niemand doet dat tenzij ze sowieso al f*cking veel shinies hebben.
Bericht uhm... hou jij je aan de Nuzlocke regels in geval van Shinies? WTF? das gewoon zonde. bijna niemand doet dat tenzij ze sowieso al f*cking veel shinies hebben. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 11 Jun 2012 om 18:31
IK
Datum: Dinsdag, 12 Jun 2012, 15:59 | Bericht # 265
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik speel niet vals :/ Als die Whimsicoot dood zou gaan (bjivoorbeeld), zou jij hem tot leven wekken? Voelt niet eerlijk :/
Bericht Ik speel niet vals :/ Als die Whimsicoot dood zou gaan (bjivoorbeeld), zou jij hem tot leven wekken? Voelt niet eerlijk :/ Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 12 Jun 2012 om 15:59
chickboy
Datum: Dinsdag, 12 Jun 2012, 18:12 | Bericht # 266
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
nee, maar ik zou hem ook niet wegdoen. dan stuur ik hem gewoon naar een ander spel. en ik zou ook gewoon een shiny vangen als het niet mijn eerste encounter van een route is maar die dan ook niet gebruiken. le duh. das geen valsspelen.
Bericht nee, maar ik zou hem ook niet wegdoen. dan stuur ik hem gewoon naar een ander spel. en ik zou ook gewoon een shiny vangen als het niet mijn eerste encounter van een route is maar die dan ook niet gebruiken. le duh. das geen valsspelen. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 12 Jun 2012 om 18:12
IK
Datum: Dinsdag, 12 Jun 2012, 19:51 | Bericht # 267
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Het is op een emulator :/
Bericht Het is op een emulator :/ Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 12 Jun 2012 om 19:51
chickboy
Datum: Dinsdag, 12 Jun 2012, 20:01 | Bericht # 268
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
ok... je hebt toch ook een R4? of kan jouw systeempje dat niet aan? ik kan gwn GBA spelletjes op mijn R4 doen.
Bericht ok... je hebt toch ook een R4? of kan jouw systeempje dat niet aan? ik kan gwn GBA spelletjes op mijn R4 doen. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 12 Jun 2012 om 20:01
IK
Datum: Dinsdag, 12 Jun 2012, 20:21 | Bericht # 269
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Hoe?
Bericht Hoe? Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 12 Jun 2012 om 20:21
chickboy
Datum: Woensdag, 13 Jun 2012, 08:40 | Bericht # 270
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
gewoon... mijn R4 aan mijn computer koppelen en dan die ROM op mijn R4 zetten...
Bericht gewoon... mijn R4 aan mijn computer koppelen en dan die ROM op mijn R4 zetten... Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 13 Jun 2012 om 08:40